![]() |
Pitbull Rocker
Onko kyseisestä renkaasta minkälaisia käyttökokemuksia? Miten toimii kadulla / metsässä?
|
Kaverin rengasseikkailuja seuranneena ei ainakaan vaativampaan maastokäyttöön näillä Oulun korkeuksilla kovinkaan hyvät.
Paineita ei voinut tiputtaa tarpeeksi, kun ei sen jälkeen pysyny vanteella tai päästeli ilmat pihalle(oli beadlockeilla). Kuluneessa tsl sx:ssä on kuulemma huomattavasti paremnpi pito. Sama paikallaanpysymisongelma oli toisellakin toverilla rockereiden kans. |
Ootas ku Jyty pääsee koneen ääreen... :D
|
Itellä 37" rokkerit ja maantiellä ihan hyvät ajaa, ravistaa kivasti hereille 35-55 nopeudessa ja rengasmelu on kuin hento lattian läpi tulevan iskuporakoneen hönkäys aamukasteen kostuttamalla keväisellä nurmella. Metsässä ei oo ollu mitään ongelmia 0-0.3barin paineilla vanteella pysymisen kanssa. Ja on niillä joskus menty hiekkatiellä vinssaamatta. On ne ainakin paremmat metsässä, kuin 35" sirocot...
|
Empä voi moittia
Mulla ollut volvon alla 39.5" keväästä lähtien ja hyvin on pysynyt vanteellaan ja tielläkin on ihan hyvä ajaa
pari kilpailuakin on tullu käytyä ajamassa ja ei kyllä voi moittia renkaan pitoa :D |
Vanteet
Lainaus:
turha ruuvata millekkään vanteille jotka on tarkoitettu sisuskumille :cool: |
itekki ollu vähä kahen vaiheilla. 35/14,5 rokkerit tulis maksamaan saksasta ~1150e kotia, 35/16 pokkerit italiasta ~1400e kotiovelle..
|
Lainaus:
Mistä löysit saksan maalta tuota kokoa tuohon hintaan? Samaa itelleni hojoon ajattelin, mutta ovat suomessa melko suolaisen hintaiset... |
Lainaus:
Sitä en ookkaan sitten kyselly, onko niitä oikeesti siellä. Italiassa oli pokkerit samanhintasia ilman veroja ja toimituskulut 4-8kpl 190e |
Vieläkö löytyy lisää kokemuksia rockereista?
|
Lainaus:
leveyttä niissä on tuuma ekstraa ja minun mielestä toiminut hienosti pehmeissä paikoissakin. Kivillä ja kallioilla pito ollut hyvä. Vanteilla on pysynyt HYVIN paineet olen pitänyt metsässä 0,3-0,6 tiellä reilu kilo. Vanteina on bedlokit. Rengasta vanteille laittaessa ja irrottaessa huomasin sen kyllä olevan väljempi kun MTR. Tiellä ajaessa rengas on hiukka äänekäs mutta niin on Hiluxkin. |
Lainaus:
Tämä hinta tuli offroadreifeniltä sähköpostina. |
Kyselin sieltä itsekin toimituskuluja ja mulle ilmoittivat 35x14,5x15 rockereille muistaakseni 264€ toimitukselle suomeen kuluja... Se 34€ on käsittääkseni siellä maan sisäinen toimituskulu.
|
TML:n vanteilla molemmissa tapauksissa.
Toiset 33" ja toiset 37" Isompiin kaveri hitsasi sisäreunaan palteen päälle lisää tavaraa mutta ei auttanut, edelleen päästeli ilmaa välistä. Tuo ilman puhalteluhan tapahtui siinä tilanteessa kun rengas jousti, niin kylkeen muodostui terävä taitos joka jatkui renkaan jalka-alueelle. Joustamisella ei tarkoiteta sitä että rengas on ajettu kaksinkerroin johonkin kivenkoloon vaan se riitti kun sopivasti ajoi kannon tai kiven yli. Renkaissa tais olla myös eroja, kaikki ei ollu yhtä herkkiä vuotamaan. Rengaskoko varmaan vaikuttaa tässäkin, isommissa on enemmän kylkeä niin tätä ei välttämättä esiinny. |
Lainaus:
Sit jos haluaa vähän edullisemmat ja vähempi rattiin tuntuvat pyörät voi ostaa irokit. Ja täähän oli taas vaan mun mielipiteeni joka ei vastannut topicissa esitettyyn kymysykseen. |
Lainaus:
edessä 12" ja takana 13" leveyttä, takana ei voi paineita laskea alle 0,5 menee kyljet oudosti ruttuun kivikossa ja märällä voittaa bokkerit 6-0 mudassa ja suolla bokkeri parempi kuvion avarrus/leikkaus parantaa pitbullin ominaisuuksia huomattavasti mudassa ja suolla ,asvaltilla paremmat kuin bokkerit,eikä muista ole kyllä kokemuksiakaan. |
Mitäs arvon raati sanoo Pitbulleista nykypäivänä? Tekis mieli koittaa jotain muutakin rengasta kuin Boggeria, eli 37" kokoluokassa oleva erityisesti kalliolle sopiva pyörä olis hakusessa. IROK, Rocker, Creepy?
|
Lainaus:
Itse sellaisia voisin kokeilla, jos niitä vaan jostain saa...... 40":sia pitäs offroadreifenille tulla nyt loppukuusta, mutta ne on ilmeisesti radial mallia. |
Itelläni on gr patukassa 35" rockerit ja olen ollu kyl oikein tyytyväinen ja eikä ole ollu mitään ongelmia paikalla pysymisen kanssa.
|
Lainaus:
Lainaus:
|
Olen käyttäny 0,5 bar metsässä. On joo beatlockit
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Olen ajanut Irokeilla, Pokkereilla ja Bulleilla.
Arvosteluna esitän seuraavaa: 6x6 Volvo/Lantikan koppi tulee 39,5 Pitt Bullit |
Tuoreimmat kokemukset :confused:
|
Sivu luotu: 06:01 (GMT +2). |