![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() ARVASIN TON ITSELLÄ KOKEMUSTA KYLLÄ ON SISÄREUNAN IRTOAMISESTA VANTEELTA PIENILLÄ PAINEILLA JA TOI MUUTEN SUOJAA VANNETTA PS MUN MIELESTÄ VIESTI OLI KYLLÄ IHAN ASIALLINEN
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
================================== Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori. PäHäMa |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Alumiinisisäkehät (8mm merialumiini) + alumiiniset "keskitys/tukikehät" + normirautaiset ulkokehät + pyöräteräs suojakehä ulommaiseen kehykseen + reijät oli jotain 400-500€ luokkaa Juukan keisarilta
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Y-es, miul on pari sarjaa noita Jormalaisen kehiä niin niistä vois kyl hyödyntää hyväks havaitut ulkokehät jos vaan köykämiiniset sisäkehät sais jostain.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
"Alumiinisisäkehät (8mm merialumiini) + alumiiniset "keskitys/tukikehät" + normirautaiset ulkokehät + pyöräteräs suojakehä ulommaiseen kehykseen + reijät oli jotain 400-500€ luokkaa Juukan keisarilta"
Kuulostaa siltä, että kun muutaman vuoden pitelee paikalleen, niin ei tarvii availla enää, toi paskarauta ja alumiini sopii helvetin hyvin yhteen tolla kuravesisotkulla vielä lisättynä. Tuloksena on semmoinen syöpä, ettei parempaa saa aikaiseksi kun hautaamalla sen auton kokonaan maan alle. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ehkä en ihan kaikkea yllä olevaa ymmärtänyt, mutta tässä projektissahan ei teräs ja alumiini juuri kohtaa...muuta kun siinä, missä 8mm pultti menee alumiinsisäkehän 9mm reijän läpi. Tuskin kovin tiukkaan tarttuu? Mutterin alle tulee luonnollisesti prikka.
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jossei laita rengasta ollenkaan siihen väliin?! :-)
|