![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eikö siellä suikan akseliputken sisällä ollut saumaa ollenkaan tiellä ? Hö oon nähny vaan semmosiin akseliputkiin mis o ain joku sauma tiellä.. No hyvältä näyttää ja vaikka painoa tuleekin niin voi jopa kestää ! Se voip olla että pojat tarttee tohon mittakaava asiaan jonku paremmin perehtyneen "personal treinerin" se vois olla vaik se "vuoden niva-asentaja" takavuosilta... ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() toi tukiputki oli ihan maltillinen n.2-3mm seinämällä. ajatus olikin tukea akseliputkea koko matkalta ilman ulkomitan muuttumista myös jousen kiinnityskohdista, josta meillä aikaisemmatkin ovat antaneet periksi. eli niille tiedoks jotka ihmettelee että miks joka reissun jälkeen u-pultit ovat löysällä, ei ne u-pultit välttämättä ole venyneet. ![]() meidän vanha takabanjo oli kiertynyt 4-5 astetta jenkalle,ja syynä tod näk profiilin pettäminen. ja kyllähän tuossa nesteytys asiassa on ainoastaan enää se ongelma, että millä saadaan sopiva määrä pysymään sisällä vaikutuksen loppuun asti ![]() ![]() ![]()
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti Viimeksi muokannut Kankku : 21.04.2010 11:53 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jotain pientä touhuttu.
Koopee oli lähettäny tämmösen: Viair 400. Ei ihan pelkällä kuulapäävasaralla enään taipunut. Apuna käytetty prässiä. Saatiin aikasex uudet jousilapukat, traction tukilappuja , katkottu etubanjo, ölypropun vahvikkeet ja hiukan jarrujakin remontoitua. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Oletko unohtanut jotain
![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kuluneella viikolla saatu taas jotain aikaisex.
Tuommoinen putki tungettiin alkkuperäisen putken sisään. Sitten kehitettiin tuollainen prikka tonne keskel jotta akseliputki saataisiin suoraan hitsattua. Prikan ja stefojen läpi tungettiin sopivan kokoinen putki joka läpäisi koko aks.putken. Sauma on nyt sit samas kohass mis ennenkin. Tuon liitoksen päälle tulee vielä tractionin tuet, joten ei luulis ainakaan siitä kohtaa katkeevan. Siinnä ne ny lepää. Molemmat on sisäpuolelta vahvistettu ja odottelevat enään uusia jousi niin vois tirauttaa jousilaput paikoilleen. Takajarruista tempasin kilvet pois kun ei niit enään tarvita ku tulee levyt. Sit tarttis keksii jotain viisasta takalaatikkoon. Säännöt vaativat eristämään tankin tulenkestävällä materiaalilla ohjaamosta. Ehkäpä tankin päälle kehitellään joku kkomia peltikoppa tai vastaava. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Poijjaat hopi hopi, se on enää 3 kokonaista viikkoa ja sitten pitää jo alkaa tekemään lähtöä
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty LJ 70 35x16 bokkerit 12 " ei myydäkkään (3 hengen paku) | joker | O/M/V Ajoneuvot | 16 | 23.02.2018 12:45 |
M:Suunnistus CUP kilpuri | CorollaHT | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 10.10.2007 19:49 |
M: Formula Off Road kilpuri | Jare | O/M/V Muut | 5 | 02.12.2005 22:10 |
M: HURJA KILPURI !!! | pyrkyri | O/M/V Muut | 10 | 27.09.2005 15:32 |
Standard kilpuri | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 16.03.2005 19:13 |