![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#76
|
||||
|
||||
![]()
Tällä Punkan Pohjalla trialiin ajaan vaikka harraste-stnuihin?
Mut maalaa noi vanteet, ku erottuu tosta muuten maalatusta autosta niin hitosti ![]() ![]() ![]() |
#77
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Juu, kares vois ne sit samalla maalata ku suosuitsaakin aletaan maalailee. |
#78
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on patrooveri punnittu 1392kg näytti vaaka.
|
#79
|
||||
|
||||
![]()
Peltiroskisten hinausten jälkeen jesse koitti formulaoffroad ominaisuuksiakin mutta kertoi että hänestä ei tule foffikuskia kun tuohon pienenkään mäkeen ei uskalla vetää happi auki...
http://www.youtube.com/watch?v=t0IEtdx7SH4 |
#80
|
||||
|
||||
![]()
No ei ne mun ja Sumpen arvailut sit ihan metässä olleet painon suhteen.
Tohon kun suheuttaa taitaa Ankka Fj olla liki 1700kg
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
#81
|
||||
|
||||
![]()
ankka paino silloin ku leimalla kävin joskus vakio kuntoisena 33" alla yli 1900kg ja ei se kyllä keventyy oo tainnu sen jälkee (:
|
#82
|
||||
|
||||
![]()
AUTS, täytyy varmaan ajaa se sit ku saa kasaan töihin vaa-alle. Sori OT
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
#83
|
||||
|
||||
![]()
BJ.kin painoi muistaakseni 2100kg 33" pyörillä.
|
#84
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on saatu kone käymään kunnolla tai ainakin paremmin, kun tuli cranen fireball sytytys laitettua. Ton näkönen laatikko:
Ja ton näköset asennukset jakajan sisään: |
#85
|
|||
|
|||
![]()
Minkä verran köyhdyit tosta Cranesta?
|
#86
|
||||
|
||||
![]()
150e.n luokkaa lähetys kuluineen jutteli james köyhtyneensä...
|
#87
|
|||
|
|||
![]()
Mistä hankittu?
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#88
|
||||
|
||||
![]() |
#89
|
||||
|
||||
![]()
Nyt löyty voimansiirron heikoin paikka, pienen hiekkamäki ajelun seurauksena etuperän öljyn seasta löytyi tälläisiä palasia:
Ja pikkurattaat näytti tältä: |
#90
|
||||
|
||||
![]()
todistus aineistona löytyy videota kunhan saan koneelle ja tubeen...
|
#91
|
||||
|
||||
![]()
voi voi sitten ollaan samassa kerhossa, tosin mulla meni välityksenkin rattaat ihan palasiksi
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#92
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joo, mulla säily sentään välitys ehjänä. |
#93
|
||||
|
||||
![]()
No nythän on sit oiva tilanne sovitella sinne eteen samalla lukko, niin alkaa eteneenki paremmin
![]() |
#94
|
||||
|
||||
![]()
No niinhän se olis ja varmasti vaikuttaisikin aika paljon etenemiseen, mutta kai vielä hetki harjotellaan ilman lukkoa.
|
#95
|
||||
|
||||
![]()
Bluevanilta löyty pätkän kitkalukollinen taka-akseli, siitä olis sit tarkotus sovittaa murikka eteen.
Murikka purettuna: Kitkalevyistä oli ulommaiset levyt poikki, mutta ei taida haitata mitenkään? Tein pellistä tommosen samanlaisen levyn ja laitan sen tuonne kitkalevyjen alle, eikös sen silloin pitäisi kiristää tuota lukkoa? |
#96
|
|||
|
|||
![]()
toi on pirusti vahvempi toi pätkän takamurikka kuin etu murkula. kestää kyllä sikaa. murros/vetari tai välitys menee seuraavaksi.
tai napalukko, mut siitähän selviää hitsaamalla napalukot kiinteiks. |
#97
|
||||
|
||||
![]()
No hyvä, että kestää enemmän, kun tuntui kohtuu helposti hajoovan noi pikkurattaat. Juu napalukot on jo hitsattu. Toisessa murroksessa taitaa olla jo jotain alkavaa kipua, kun on hiukan jäykän oloinen.
|
#98
|
||||
|
||||
![]() Kisa valmisteluja
TMK kisoihin pikku parannuksia tehty. Raidetankoon hakattu toinen putki päälle vahvikkeeksi:
Ohjauksen paluuletkun väliin kierretty pari metriä kupariputkea jos vähän jäähdyttäisi tehostimen öljyä, kun pakkas lämpeemään jos kauan veivas rattia edestakasi. |
#99
|
||||
|
||||
![]()
Onko meitille molemmille jo vyöt (:
|
#100
|
||||
|
||||
![]()
Meinaatko et Jesse ajaa autoo semmoseen kylkiasentoon ku olet tottunu itse?
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |