Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #24  
Vanha 18.04.2010, 18:21
Jussik:n Avatar
Jussik Jussik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.07.05
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 132
Perusasetus

Tää on ollut ihme vi..ua koko cupin ajan milloin mistäkin syystä. Ihan kuin cup haluttaisiin tappaa vaikka käsittääkseni enemmistö on tyytyväinen.

Kaarista sen verran että kun lakituvassa selvitellään tekemisiä niin yksittäinen kilpailija voi sanoa luulleensa niiden kestävän, järjestäjä ei sitä voi tehdä vaan ovat kusessa. Heidän tietämyksen odotetaan olevan suurempi.
Kannatan tiukkaa linjaa kaarissa, vaikka nopeudet onkin pieniä niin koville nekin joutuu jos auto ensin putoo muutaman metrin. Silloin voi vain toivoa että kaaret kestää ja vyöt oli kiinni.

Itselläni ei ole kaaria eikä ole näköpiirissä koska en ainakaan itse saa aikaiseksi hyväksyttyjä ja turvallisia sellaisia.
Jos kuitenkin joskus kaaret hankin ne on varmasti kunnolliset ja hyväksyttävät.

Toivottavasti keskustelujen sävy muuttuu jatkossa, CUP on säilyttämisen arvoinen juttu!

Tsemppiä niille jotka vielä viitsii kisija järjestää.

t jussi
 

Luokat
suunnistus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Off-Road Suunnistus Cup 2009 Mylppy Tapahtumat 13 13.12.2009 16:44
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 22 11.01.2009 23:48
Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 RJCOBRA Tekniikka & Jutustelu 2 02.12.2008 19:43
Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt tikpe Chit-Chat 1 12.06.2008 08:58
Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? SauliS Tekniikka & Jutustelu 9 10.02.2005 09:25


Sivu luotu: 08:44 (GMT +2).