Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 18.04.2010, 10:13
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.567
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja farmari Näytä viesti
Millainen lämpötila turbiinissa on niissä osissa, joihin kivituhka palaa kiinni? Missä kohtaa nämä rupelin osaat sijaitsee?

Näin: http://www.tekniikkatalous.fi/metalli/article395889.ece
Ei ole suihkumoottoreissa minkäänlaisia ilmansuodattimia. Kuumat osat ovat moottorin takaosassa pääpiirteittäin.
Matkustamoon moottorista otettu ilma suodatetaan ilmastointilaitteen yhteydessä, mutta ei sekään taida loputtomiin kestää tukkeutumatta jos tomussa ajellaan.

Mäntälusuissa on joko paperi-,tai vaahtomuovisuodatin. Myös täysin suodattamatonta ilmaa saa tarvittaessa, lähinnä jäätymisen(kaasutin) aiheuttamien ongelmien vuoksi tai sitten jostain muusta syystä tukkeutuneen ilmansuodattimen(ruiskuvehkeet) ohittamiseksi.
Noista tähtimoottorien suodattimista ei ole tietoa, ainakin jotain esisuodattimia on käytetty.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.

Viimeksi muokannut AVRO : 18.04.2010 13:10
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Yellowstonen Super tulivuori Käyttäjä Chit-Chat 48 20.01.2010 07:56


Sivu luotu: 05:31 (GMT +2).