![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei se kyllä tee hyvää mäntäkoneillekkaan tuo kivituhka. Ei taida olla mitään suodattimia lentokoneiden ilmanotossa? AVROo?
Eikös Tikkakoskellakin ole myös yksi lentokuntoinen dc3? |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
DC3:seen saa ns. aavikkosuodattimen, joten sillä pystyy lentämään pölyssä, mutta onko se pitkässä juoksussa järkevää? |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Putoo ne ilman tuhkaakin
![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Millainen lämpötila turbiinissa on niissä osissa, joihin kivituhka palaa kiinni? Missä kohtaa nämä rupelin osaat sijaitsee?
Näin: http://www.tekniikkatalous.fi/metalli/article395889.ece Viimeksi muokannut farmari : 18.04.2010 09:36 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Kaveri oli viimeisiä joka pääsi lähtemään Frankfurtista Suomeen ja soitteli ennen, että meenkö istuttamaan hänen varhaisperunansa jos kuitenkin jää Saksaan tai jos tulee muutaman päivän viive kotiutumiseen.
Pääsi sitte kotia ja sanos et hän kyl kirjottaa päivämäärän johonki ylös että meinas jäädä perunat istuttamatta tulivuorenpurkauksen takia ![]() ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Matkustamoon moottorista otettu ilma suodatetaan ilmastointilaitteen yhteydessä, mutta ei sekään taida loputtomiin kestää tukkeutumatta jos tomussa ajellaan. Mäntälusuissa on joko paperi-,tai vaahtomuovisuodatin. Myös täysin suodattamatonta ilmaa saa tarvittaessa, lähinnä jäätymisen(kaasutin) aiheuttamien ongelmien vuoksi tai sitten jostain muusta syystä tukkeutuneen ilmansuodattimen(ruiskuvehkeet) ohittamiseksi. Noista tähtimoottorien suodattimista ei ole tietoa, ainakin jotain esisuodattimia on käytetty.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. Viimeksi muokannut AVRO : 18.04.2010 13:10 |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Tossa iltasanomien jutussa on kuvia hornetin moottorista joka lentänyt tuhkapilvessä.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ko...asp?id=2096042
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Yellowstonen Super tulivuori | Käyttäjä | Chit-Chat | 48 | 20.01.2010 07:56 |