Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 10.04.2010, 09:29
Pörö:n Avatar
Pörö Pörö ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.06
Sijainti: Lappi TL
Viestit: 2.028
Perusasetus

Tuolla tavalla on helpoin...

Ahdin on mersun kkk 26 tai 28 en muista varmaksi, tuo putkisto on hiukka kötöstelty kun tuon ahtimen mukana tuli laipat ja niihin hitsatut putket joten jouduin niitä pikkasen muuttamaan ja saumoja tuli ylimääräisiä.

Öljypaluun hitsasin öljypohjan yläreunaan jossa se on varmasti pinnan yläpuolella, öljytulo on otettu lohkon kyljestä öljykanavassa olevasta tulpatusta lähdöstä. Noita tulppia on jokunen kappale lohkossa.

Ahtimesta lähtevä öljynpaluu pitää olla loivalla kurvilla ja kokoajan "laskulla" että öljy pääsee vapaasti takaisin, tuon putken koko on mulla joku 15mm sisämitaltaan kuitenkin niin ettei ahdista.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	31122009.jpg‎
Views:	432
Size:	91,4 Kt
ID:	11879   Click image for larger version

Name:	31122009_001.jpg‎
Views:	409
Size:	88,0 Kt
ID:	11880  
__________________
PERKELE!
Lahjattomat lukottaa
Pääsponsori---> Joki-Pub
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollin turbotus Repro Tekniikka & Jutustelu 79 22.05.2012 17:39
BJ:n turbotus lazze1 Tekniikka & Jutustelu 3 22.12.2009 22:40
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
3.3 d patrollin turbotus?? MotorPsycho Tekniikka & Jutustelu 7 04.11.2008 23:02
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28


Sivu luotu: 23:17 (GMT +2).