![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Vertailun vuoksi puhallushiekka oli K-Raudassa muistaakseni 90 euroa kuormalava, jossa 30 säkkiä x 40 kg hiekkaa. Santikko: "ja tosiaan rälläkkään se palmikoitu teräsharjalaikka, sillä aika nopiasti hinkkaa moisen pyöränkotelon. " Mikä jottei jos on helppo paikka ja voi työskennellä isolla rälläkällä. Muistaakseni pyöränkoteloiden putsaus ei sujunut kovinkaan kätevästi rälläköimällä koska ulkoreunaan ei edes meinaa nähdä kunnolla. Tosta pohjaanlyöntikumin kohdalta saa vielä ihan hyvin rälläkällä. Raitisilmakypärän kanssa voi puhallella hiekkaa hankaliinkin paikkoihin ilman, että pölyä tarvii hengittää. Tuossa ihan reipasta autohommaa: http://www.youtube.com/watch?v=imNHQ...eature=related
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
eihän siinä isoa rälläkkää tarvita..? tolla itse oon ainakin putsannut, sekä tommosella wurtin rapsuttimella. eikä mun oo tarvinnu sinne samaan aikaan ees kattella, kyllä se lähtee kun järjestelmällisesti etenee, ja lopuks kattoo jäikö johonki. korjaa sitten tarpeen vaatiessa.ja jos on reikiintynyttä pelliä niin vaihtaa katkasulaikan ja vetelee irti ne osat. renkaan ku ottaa irti niin tilaa tulee kummasti koteloon ku koteloon.. ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ vaihdekepin irroitus... | Heikki L | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 05.08.2013 20:16 |
BJ korin irroitus | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.08.2009 17:23 |
Pronssiholkin irroitus | Tumppi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.04.2007 20:28 |
Tulppien irroitus? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.09.2004 21:01 |
-86 mittariston irroitus | ruoska | Vuosimallit 1984-1996 | 7 | 03.10.2003 23:20 |