![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
On sillä sen verran, jotta linjan tulee olla mahdollisimman suora, koska oikealle kääntäessä välivarsi "puristuu" ja samalla jos pyörä on jumissa, niin tanko taittuu (tai nivel paukahtaa).
Kuvan perusteella näkyy alkavaa "banaania" jo olemaan, joka sitten notkahtaa tiukassa käännössä/paikassa.. ![]() ![]() ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Etu- ja takapanhardin pituusero? Onko merkitystä? | Palex | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 09.07.2008 22:26 |
O: LJ-70 sektori varsi | JV73 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 26.09.2007 22:56 |
sylinterin varren paksuus? | Jii-Jii | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 29.05.2007 20:33 |
O:BJ-42 tai HJ sektori varret | Hippo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.11.2006 14:30 |
Onko jotain merkitystä??? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.09.2006 08:50 |