Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 02.04.2010, 10:19
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

Paras on jos kaikki vaakakulmat on 90 astetta ja pystykulmat 0 astetta silloin kun pyörät suorassa eteenpäin. Tällöin keskiosa on vahvin ja molemmat äärilaidat keskenään yhtä vahvoja. Jos jokin kulma poikkeaa nuista arvoista, niin keskialue heikkenee (tosin pieniä kulmia ei ratissa oleva huomaa) ja myös äärilaidat tulevat keskenään eri tehoisiksi. Kuvan esimerkissä jos viet kääntäjää akselin etupuolelle, niin oikealle kääntäessä on enemmän voimaa kuin vasemmalle kääntäessä.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Etu- ja takapanhardin pituusero? Onko merkitystä? Palex Tekniikka & Jutustelu 5 09.07.2008 22:26
O: LJ-70 sektori varsi JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 26.09.2007 22:56
sylinterin varren paksuus? Jii-Jii Tekniikka & Jutustelu 5 29.05.2007 20:33
O:BJ-42 tai HJ sektori varret Hippo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.11.2006 14:30
Onko jotain merkitystä??? offipete Tekniikka & Jutustelu 3 28.09.2006 08:50


Sivu luotu: 22:31 (GMT +2).