![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Öljyt lämpöisenä, selaa kaikki vaihteet läpi ja aseta keppi "N" kohtaan. Mittaa ölpät ja lisää jos tarvis tai ime pois jos liikaa. Näin tulee ainakin omassa -96 V8 mittailtua. Ota myös huomioon se, että kun laitat "P" niin öljyt ei kierrä laatikossa vaan pintaa on reilusti mittatikussa. Jenkkihuhua olen joskus lukenut että kovassa menossa ja kuumalla ilmalla tappaa nopeasti laatikon jos käytät P:tä pelkästään. Tiedä sitten miten on mutta itse olen jäähdytellyt vapaalla aina kovemman menon jälkeen jonkin aikaa.
|
|
||||
|
||||
![]()
On noihin periin olemassa tiivisteetkin ja ei edes kauheita maksa, ja voi käyttää kerrasta toiseen. Snadisti kun laittaa öljyä tiivistepinnoille niin ei edes tartu kiinni vahingossakaan.
On meinaan helvetin näppäriä, itsellä ollut käytössä kolmisen vuotta samat ja hyvin vieläkin pelittää! Jos minulta kysytään niin on hintansa arvoiset. Lubelocker- tiivisteet |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään grand cherokeen korjauskäsikirja | judoka | O/M/V Muut | 0 | 21.11.2008 09:34 |
Grand cherokeen -96 tietoja..?? | noniin | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 21.11.2008 07:49 |
O: -95 Grand Cherokeen: | mpa567 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 05.06.2006 16:54 |
grand cherokeen ohjekirja | jeepisti | O/M/V Muut | 3 | 15.01.2006 20:10 |
Grand Cherokeen vanne | JakeHammer | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.11.2005 09:58 |