Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 15.03.2010, 20:35
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Viestit: 2.618
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A-P Näytä viesti
Liekkö vanhemmissa, mutta 1980 eteenpäin lie tankki ollut nelikymppisissäkin "lattian alla".
E: en kerennykkään ekana viisastelemaan...
Niin mutta määpä kerkiän.... murrosvuosi korimalleissa oli vuonna 1978 jolloin oli molempia korimalleja marketissa.

BJ40 eittämätön etu 1979 malliin asti on päästömitattomuus... ja jarruissa on hyvää ja huonoa. Huonoa on se että ne on rumpujarrut 40:sessä toisaalta se on myös etu. Meinaan jos volvon akseleita haluaa halvalla alle ja katsastukseen.


Edit. Niin ja BJ4X ehdottomasti valinta jos haluaa ajattomuutta ja arvoa kulkineelle myös jatkossa.
__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X

Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari

Viimeksi muokannut SuurSyömäri : 15.03.2010 20:40
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 21:58 (GMT +2).