Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eskimo
Ostat vaan sen hiluxin niin ei tartte jälkeenpäin katua....
|
Ei oikein hiluxi vakuuta, koska samassa hintaluokassa olevat on reilusti yli 300tkm ajeuttuja 90-luvun taitteesta.
Tai uudemmat samassa ikähaarukassa, niin hinta tuplaantuu.
Kun taas esim. KC:tä sais jopa alle 200tkm ajettuina.
Mutta onko esim.KingCabin turbollisen ja vaparin tehoero käytännössä kovin iso? Kun hevosvoimina se ei ole, vääntöä en onnistunu pikasella haulla löytämään. Vaparit laajentas hakukenttää kyllä aika paljon. Mielellään koeajasin molemmat, mutta ei tunnu olevan aivan lähellä myytävänä, ja pelkästään renkaita potkimaan en viitsi kovin kauas lähteä.
Kesällä ajelin tuolla bensa KC:llä (vm 88) semmosta 250km väliä viikoittain, ja aivan riittävät matka-ajo ominaisuudet seki tarjos, joten sen myötä KC miellyttäs. Onko muuten alustassa/akseleissa/tms. tullu isompia/merkittäviä muutoksia näihin facelift malleihin joissa mm. maski ja kojelauta on vaihtunut?