Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.03.2010, 21:56
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Wink

Älä ainakaan nissania, niistä poikii koneet. Mitsu on noista lava-autoista ehkä miellyttävin maantiellä, ja Tojo kuulemma luotettavin. Foordin rangerissa ainakin kone on Mazda ja vaihteisto on Mitsu, muut osat ovat mistä ovat.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.03.2010, 22:01
macro:n Avatar
macro macro ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 03.06.07
Sijainti: Kempele, Finland.
Viestit: 537
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Älä ainakaan nissania, niistä poikii koneet.
Nuo 2000-luvun tuotteet kyllä tiedetään, mutta näissä 90-lukulaisissakiko on ongelmaa??
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.03.2010, 00:56
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Itellä tuo 97,- Nissan Kingi TD25 koneella (ei siis turbo) ja kyllä se on omiin ajoihin riittänyt, nuilla isoilla renkailla
(265/70-16) kiihtyvyys kärsii, mutta kyllä tuolla on vejelty HJ-61:stä toistasataa kilometriä perässä eikä sinänsä tiukkaa tehny ja perässä trailereistä henkilönostimiin vejelty, mitä nyt ylämäkiin pitää ottaa vauhtia .
(eikä käyttää vitosta )
Jos luotettavuutta haluaa niin tuo kingin 98,- vuotinen mikä on vielä tällä TD koneella mutta turbolla varustettuna eli mallimerkintä TD25TI, ni on kyllä kova kone, meillä firmassa tollanen jolla on rullattu himppu vajaa 300tkm eikä mitään kummempaa vikaa, öljyjä aikanaan vaihettu ja kuluvia osia eipä muuta.
Sitte seuraava eli 99,- on jo varustettu tällä surullisenkuuluisalla YB koneella josta ei taho alakerta kestää (huonot laakerit), mutta jos ostaa joko valamiiks koneremontin läpikäyneen ni en ossois sanua,
miksikäs ei?

Ja nyypiltä pikkusen jos taustatutkimusta ja tarkempaa mallimerkintää ennenku rupiaa vieraisiin pöytiin huutelemaan!.... peace man ja ei herneitä
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.03.2010, 07:15
PikkuJii PikkuJii ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.11.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 32
Perusasetus

YB koneet tuli Nisuun kyllä vasta 2002-> eteenpäin. Siihen asti oli käytössä 102 hp turbo-ic-esikammiodiesel TD25TDI(vm 1998-2001). D21 nisuissa oli jonkin verran ongelmia vaihteiston kanssa, D22 vm. -98-02 oli ns. vahvistettu vaihteisto, joka on kyllä jonkin verran kestävämpi kuin D21 Nisuissa käytetty, mutta näissäkin on omat ongelmansa esim synkrorenkaissa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kompura vuotaa, mutta mikä osa on kyseessä? Hessu888 Tekniikka & Jutustelu 6 19.01.2010 09:08
Mikä kierre? Datsun Pickup -84 Tourinki Tekniikka & Jutustelu 3 07.10.2008 15:59
Mikä maasturi/4wd pickup talouteen kakkosautoksi? Propulsion Tekniikka & Jutustelu 22 16.04.2008 04:33
Rover V8 mutta mikä laatikko? A45 Tekniikka & Jutustelu 4 27.07.2006 16:11
Pajeen vinssi, mutta mikä? okkiM Tekniikka & Jutustelu 8 02.08.2005 19:30


Sivu luotu: 14:09 (GMT +2).