Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 10.03.2010, 12:11
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Joo siis tais tosta puuttuu se ulkopäästään harvaboorinen murros jollaiset mulla oli 75 vuosimallissa. Ne oli siis kiinteille napiksilla tai warnin napalukoilla. Murros on normaali birfield jossa sisäboorin on sama 27 kuin uusissa mutta ulkopää harva eli sama kuin noissa pallo/sirppi malleissa. Sirppimalliin olen törmännyt vain '68 fj-40 mallissa mutta noita pästään harvaboorisia on siis about 6x - 72-74? välillä. Pointtina siis että niin kauan kuin noissa on ollut murros+vetoakseli niin vetoakselin boorit aina 27 eikös vaan. Joten murrosta ja napalukkoja vaihtamalla + pikkutuunaamisella aina onnistuu muutos.

Viimeksi muokannut mikjus : 10.03.2010 12:15
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan XJ Cherokeen etuvetari Killman O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 15.02.2009 19:54
Ostetaan chevyn etuvetari tiisselichevy O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 11.02.2009 16:02
O./BMW 325 4WD etuvetari.-89 Bruno O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 12.12.2007 23:16
O: Etuvetari bronco II:een Antte O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 03.01.2007 13:13
O: Blazerin etuvetari imported_offroadjouni O/M/V Muut 0 26.03.2003 18:47


Sivu luotu: 14:22 (GMT +2).