![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Joo siis tais tosta puuttuu se ulkopäästään harvaboorinen murros jollaiset mulla oli 75 vuosimallissa. Ne oli siis kiinteille napiksilla tai warnin napalukoilla. Murros on normaali birfield jossa sisäboorin on sama 27 kuin uusissa mutta ulkopää harva eli sama kuin noissa pallo/sirppi malleissa. Sirppimalliin olen törmännyt vain '68 fj-40 mallissa mutta noita pästään harvaboorisia on siis about 6x - 72-74? välillä. Pointtina siis että niin kauan kuin noissa on ollut murros+vetoakseli niin vetoakselin boorit aina 27 eikös vaan. Joten murrosta ja napalukkoja vaihtamalla + pikkutuunaamisella aina onnistuu muutos.
Viimeksi muokannut mikjus : 10.03.2010 12:15 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan XJ Cherokeen etuvetari | Killman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 15.02.2009 19:54 |
| Ostetaan chevyn etuvetari | tiisselichevy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 11.02.2009 16:02 |
| O./BMW 325 4WD etuvetari.-89 | Bruno | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 12.12.2007 23:16 |
| O: Etuvetari bronco II:een | Antte | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 03.01.2007 13:13 |
| O: Blazerin etuvetari | imported_offroadjouni | O/M/V Muut | 0 | 26.03.2003 18:47 |