![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() moi! sittenhän se tuppaa olemaan silleen että net jotka sai "hyvin lisää" vetää vähän niinkuin muitakin mukanaan, ei tarvi seuraava porukka raataa neuvvoteluissa "niin kovasti"! ( niin ainaski täällä-ei saa eri ryhmien "palkka kuilu" tulla liian isoksi) Eli tsemppiä vaan...! Meillä täällä Svedulassa kans povataan lakko kevättä...! Saas kattoo...! --Janne--
|
||||
|
||||
![]()
Liksat kohdalleen ja kynyttäjälle luu sinne minne ei kevätaurinko paista.
Lainaus:
Jopa se afrikanneekeri saa tuon 27 egee/tunti silloin kun tulee sunnuntaina töihin. Itse en edes palkkaisi noin halpaa raksaranea koska jostain se kate pitää ottaa,ja jos se ei tule kaksikärkisestä kynästä niin tulee se pitkistä kahvi ym. tunneista.Tai viime kädessä jää jotain maksamatta kuten ne lisät,tai verot,ja sitten ihmetellään niiden kt. vähennysten ym.kanssa. Joka tapauksessa kuljetusalan liksat varsinkin onnikkapuolella on niin paljon jälkeen jääneet notta niitä sietää korottaakkin,ja pitää, että näinä ammattipätevyys direktiivi aikoina kun ei enää kohta eläke-ukkoja,tms. riitä joka hommaan , kiinnostaisi ala vielä valkoistakin nuorisoa. Ja hyötyy siitä korotuksesta yrittäjä/kuljettajakin,kun hinnoittelee itsensä niinkuin kuuluu,ja maksaa itselleen ne lisät ym. OT:Kyselin niitä koulutuspäiviä niin Imatralla maksaa lysti että kortti pysyy voimissaan a/118 egee/päivä. |
|
||||
|
||||
![]()
eiköhän jokainen kuljetusalalla työskentelevä tiedä että palkka ei ihan vastaa työn määrää, eli joudutaan tekee se 45-50 tuntia että saadaan sama kun se konttorirotta joka tekee 38tuntia viikossa. Ja onhan siinä vähän vastuutakin kun ajaa tuolla liukkailla keleillä täydellä kuormalla keskellä yötä kun lunta tulee perkeleesti ja aurat ei liiku.....
|
|||
|
|||
![]()
mua niin vituttaa tuollainen asenne ku pidetään itteensä ja omaa duunia sinä kaikkein tärkeimpänä asiana maailmassa. Kukaan muu ei ole yhtään mitään kuin juuri minä ja minun työ. Tuollaisten nokkapystyssä kulkevien paskiaisten takia maailma just on tässä jamassa, Kaikki takoo vaan omaa etuaan mikä poikii muissa ryhmissä sitä samanlaista jatkumoa. Kaikki nousee, kaikki kallistuu, kaikki menee vituiksi. Ahneus on perseeestä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Lyhyestä virsi kaunis! Nyt se lakko sitten jo loppui, ennen kuin edes kerkisi vaikuttaa mitenkään elämään. Toivottavasti työntekijäpuoli sai sen, minkä vuoksi taistelivat.
18.3. pitää itsekin järjestäytyneenä olla lakossa. Ensimmäistä kertaa elämässäni vieläpä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
moi!
Onkos lakossa kyseessä "ahneudesta" ja "omaan napaan tuijottamisesta"? Mielestäni ei, kun katselee yhteiskuntaa niin ei se taida olla palkat kun niitä hintoja vetää ylös...? Ite kun olen "tuotanto teollisuuden" parissa töissä niin meillä yksi suurimista meno eristä on ENERGIA, meillä on lämmöntuottoon käytössa 40MW pannut, sähkönhinta täällä Swedulassa on "parhaimillaan" ollut 1,5€/kwh ja just nämä "menot" on sitten revittävä kuluttajan selkänahasta tuotteen hinnassa! Mitäs sitten ku kuluttajalta "loppuu" rahat? Jos katsoo normi perhettä niin taitaa olla niin että ostovoima on heikentynyt aika roimasti..! polttoaine, sähkö ruuanhinta ymym ovat taatusti nousseet, eikä syynä ole palkan nousut! --Janne--
|
|||
|
|||
![]()
eipä ollut Pohjolan liikenteen kuskeille mitenkään mairittelevaa mainostä äsken tölsyssä. Haastattelivat lakkovahtia ja kyselivät joko illalla liikenne toimii: tuumas että mahdotonta, osa kuskeista kun oli jo lähtenyt Viroon ryyppäämäään, ehkä ylihuomenna takas..
![]() Itse en lakkoilua ymmärä, enkä kuulu liittoon. Sovin mieluummin asiat itse. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lakko pohdinta. | Bruno | Chit-Chat | 45 | 09.03.2006 23:37 |