![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Eli onko ihan OK että kuljettaja on kännissä kun vastuu kysymys on epäselvä ? miten tällaisesta asiasta pitää edes väitellä.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Erimieltä, kyllä se vastuu on myös sillä uteliaalla henkilöllä joka ei tajua pysyä kaukana. Kuski keskittyy eteenpäinpääsemiseen, ei uteliaan katsojan varomiseen. Edit. Menee vähän off-topic mutta toisaalta minusta ihan asiaa tämäkin. Viimeksi muokannut tratok : 01.03.2010 11:05 |
|
||||
|
||||
![]()
Kolmosolut makkaranuotiolla ei varmasti haittaa ajokuntoa, mutta kilpailussa koko joukkueen pitäisi olla kunnossa, ei pelkästään kuskin. Vahinko voi sattua muutenkin kun ajamalla.
Eikä kyse ole pelkästään turvallisuudesta, vaikka tärkeintä on ettei vahinkoja satu, satunainen katsoja saa helposti mielikuvan "juoppoporukasta joka rikkoo puita ja roskaa metsän". Satunnainen katsoja saattaa myös samaistaa muut auton ympärillä pyörivät kaverit joukkueeseen kuuluviksi, vaikka kyse on ihan muusta. Safaritilanne (jossa yleisöä ei ole) voi olla vapaampi, mutta silloinkin turvallisuuden rajoissa. Enkä ikinä ole nähnyt kaatokännistä kuskia metsässä (edes peilistä). Pidetään laji turvallisena ja katsojille mukavana.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Yksi selitteinen vastaus, Sekä että ! Eikä toivottavasta tarvitse perusteluja .
|
|
||||
|
||||
![]()
ääääh "aikamiehet" kinastelee netissä.
kartanlukija saa juoda olutta jos tahtoo, kuski ei saa ajaa humalassa. erikseenhän voi paperille printattuun sääntökirjaan tehdä mitä tahansa kieltoja, jos kyseessä ns. virallinen tapahtuma. eihän tässä nyt ole mitään epäselvää? jos joku humalassa rupee mussuttamaan niin senhän voi vaikka vääntää solmuun, aivan kuten oikeassa urbaani elämässäkin. Jos meininki ei miellytä, niin ainahan voit vaikka suksia vittuun.
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
Itse olen sitä mieltä, että kyllä aikuinen mies voi pari (2) III-olutta juoda ajopäivän aikana kun ajaa, MUTTA EI ENEMPÄÄ. Henkilökohtaisesti mua vituttaa kattoa änkyrässä olevia appareitakin ja mulla ei siinä kunnossa edes apparoida.
Alkkoholia käytän itsekkin ja pidän oluesta turhankin paljon, mutta niinku muutkin on sanoneet ei se juopottelu ja autoilu sovi samaan aikaa harjoitettavaksi. Tästä katsojan vastuusta olen ollut itse sillä linjalla että, aikuisia katsojia varoitan muutaman kerran ja kehotan olemaan kauempana tms. Jos ei mene jakeluun lakkaan sanomasta, jos on pököpää olkoon sitte siellä auton alla. Lapsia tietysti varotaan ja varoitetaan viimeiseen asti.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ymmärrän toki niitäkin jotka juovat jaffaa sen makkaran kanssa, jokainen tyylillään. Ja tämä ei ollut mikään kännissä ajamisen ylistys puhe, älkää tulkitko tätä väärin. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ratin ja selkänojan välissä on vastuu.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Alkoholin veronkorotuksesta | vepele | Chit-Chat | 8 | 02.01.2009 00:24 |
Offailu normaalia venäjällä | kole | Linkit | 2 | 04.10.2006 16:17 |
citymaasturilla offailu.... | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 17.02.2006 16:47 | |
4-veto traktorilla offailu | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.01.2005 13:24 | |
Nuorten alkoholin käyttö ja tupakointi laskussa | KariSalmelainen | Health | 11 | 13.07.2003 23:32 |