![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Härmään tää paku tulee ![]() Saahan sprinteriä ja LT:tä alle kymppitonnin, mutta taitaa tulla kaupan päälle ruosteet. Nuo "halpispakut" näyttää olevan samaan rahaan siistejä. Transitin minäkin noista oletan parhaaksi tekniikaltaan. Ne on vaan kaikki takavetoisia, siis kuorma-autoina. Etuveto olis varmaan talvella paljon parempi kulkemaan. Olihan sitte vissiin opelilla ja nissanillakin jotkut pakut, mutta ei taida koko riittää kuorma-autoksi.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Töissä on pakuja enemmänkin ja yksi on ollut ylitse muiden. Tai oikeastaan alitse muiden, eli Peugeot. Siinä on ollut mitä ihmeellisimpiä vikoja koko ajan ja auto tuntuu asuvan huollossa. Tosin huolto on aika surkea, osia joutuu lähes aina odottelemaan ja asentajien ammattitaito on välillä kyseenalainen.
Yhden auton perusteella ei voi kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä mutta ainakaan meidän putiikkiin ei enään Boxeria hankita. Fiatista olen kuullut kehuja, omaa kokemusta ei ole.
__________________
Tumpula Racing Team |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on sen verran nuist kokemusta, et Fiat merkkisiä pakuja, ja kevyt-kuorma-autoja on ollu useita.
Pösö, Fiat, ja Citroen on kaikki samoja autoja, ainoastaan Fiat:issa on oma moottori pienemmissä, isommissa on Iveco:n moottori. Pösössä , ja Citikassa on PSA:n valmistama motti, eli eri Fiat:in kanssa. Muutenhan autot on ihan samoja. Fiat on kaikkein kallein, ja Citikka halvin, ja autoliikkeistä ekana hukkuu käytettynä Fiat, sit Pösö, sit vasta Citikka. Varaosat on halpoja, huollot etullisia, kantavuudet & tilat isoja, ja sikahyviä ajaa, sekä suorituskykyisiä. Isolla Ducatolla yms saa vtää 2000kg kärryä, jollain jopa 2500kg... Ite valkkaisin kyl ennemminkin jonkun näistäkolmesta, Transittia en lainkaan. Oon kylla niitäkin paljon ajanu, mut ei oo "sopinu" mun käteen. Se laakerivika on "valmistusvirhe" noissa kaikissa 3 vanhemmissa autoissa, mut ne on aina saanu valmistusvian takia takuuseen, kunhan on osannu pyytää. Sen ekan vaihdon jälkeen niit ei oo tarvinnu uusia, kunhan on laittanut sen eripäin kuin vanhan, sillon sinne sisälle ei kerry se "paska"
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
#4
|
|||
|
|||
![]()
VW LT35 isommalla 2,8 litran moottorilla, ni ei ole jakohihnaakaan vaihdettavaksi. LT ja Sprinterhän on samoja autoja voimapakettia ja pieniä ulkonäköasioita lukuunottamatta. Samat iskarit yms. alustan osat.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
juu jollei kosmeettiset peltivauriot rassaa, niin ehdottomasti maxi sprinter tai LT
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#6
|
|||
|
|||
![]()
jos ottaa k-autona niin kannattaa kattoo löytyykö ajokortista CE muuten ei laillisesti kärryä vedellä,
k-auto on siitä hyvä että voi ajaa miten lystää vaikka olisi firman nimissä eikä verottajalla ole sanomista siihen, sekä kaikki maksut ovat pienemmät. transitilla on mukavampi ajaa kesällä talvella se EI MENE MIHINKÄÄN (siis takaveto malli) välillä on tasasellakin jumissa vaikkei ole luntakaan |
#7
|
||||
|
||||
![]()
älä osta ainakaan 1.9td koneella olevaa, mulla oli työautona vm.00 1.9td boxer, vääntöjä ei ole yhtään, puolityhjän kärrin kanssa joutuu lähtemään melkein kaasupohjassa liikenteeseen, muuten ihan mukava auto, mutta peräkärriä ei pysty vetämään, vaikka ahtopaineitakin oli hiukan nostettu.
2.8td ducato (kuorma-auto) jaksaa vetää täyttä kärriä ja tilaa on mainiosti, erittäin hyvä hintalaatu suhde, etuiskareitten vaihto on vaan perseestä joutuu koko kojelaudan purkamaan. pitkän matkan ajossa vitutti tuo ducato kun oli rajotin, alamäkeen sain sen kulkemaan liki 100km/h ja monta sataa kilometriä tuli yhteensä matkustettua sikaosastollakin. en tiedä oliko tuossa 1.9td boxerissa jotain vikaa mutta jarrut oli vittumaisen takapainotteiset liukkaalla kelillä pitää jarruttaa varovasti
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 25.02.2010 18:42 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
ittellä vm.-91 2,5TD "Taxi" Ducato jolla ajettu 550tkm.
Hyvin pelittää. Sähkövikoja löytyy, mutta onneksi niin vanha kärry että yksinkertaiset sähköt. Ruostuu kovin, mutta niinhän ne kaikki. todella tehokkaat jarrut ja talvella takapainoiset. Pitää olla 16"vanteet jotta jarrut mahtuu olemaan (taxi-malli) Väliseinää ei ole joten kylmä talvella. Ikkunoita paljon ja hyvät peilit joten näkee hyvin joka suuntaan. Saa kuskattua myös pitkää puutavaraa mitä nyt etupenkkien alle menee... Kattoluukku ![]() Jaksaa hyvin vetää ainakin n.1200kg kärryä. Lähtee kylmänä hyvin käymään eikä kuluta paljoakaan. Hyvä ajaa ja kulkee kovaa! Etuveto on plussaa näillä keleillä. Vanhaa Ducatoa siis suosittelen "huonoksi" pakuksi.
__________________
Niva- ei tarvitse katua Viimeksi muokannut IHKULAINEN : 25.02.2010 19:38 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään 2 kpl hj 60 3+3 pakuja | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.07.2009 22:33 |
Härskejä ja huonoja racing kuvia | VonLeka | Chit-Chat | 16 | 21.03.2006 19:01 |
Autojen hyviä ja huonoja puolia? | Metso | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.01.2005 18:35 |
M:toyota pakuja | toytoy | O/M/V Muut | 6 | 20.08.2004 14:21 |