Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 21.02.2010, 16:14
Hilari Hilari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 28.05.06
Sijainti: Oulun seutu
Viestit: 217
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JD-power Näytä viesti
Eli onko kiertokangen laakerit paha vaihtaa?ja tuleekos hintaa remontille?
ei oo paha rasti, muutama tunti kaikkineen, tunkkaa auton keulan rungosta kunnolla ilmaan (niin, että rattaat enää vähän hipsii maahan) ja kunnon pukit runkopalkkien nokkaan ja laskee keulan niiden varaan... niin silloin öljypohjan saa pois purkamatta mitään muuta tieltä pois...
näin ainakin itse tein kun tuohon omaani ne laakerit uusin ja muutama liuska oli jo aika huonossa kunnossa...
laakerit hommasin silloin SLCK palstalla vaikuttavalta timop nimimerkiltä...

itse tehtynä tuo remontti ei maksa paljon mitään , laakerit ja vähän menee sitten silikoonia öljypohjaa takaisin laitettaessa...
ja tietenkin momenttiavaimen tarvii kans... momentti on sitten annettu venakopan kannessa.

samaan syssyyn kannattaa ainakin mun mielestä vielä sitten tarkistaa / säätää venttiili välykset. mittaa välykset ja lätkät vaihtaa sitten nätisti kun käyttää nokka-akselin irti niin ei tarvi taistella kun sitä erikoisavainta ei kuitenkaan löydy hyllystä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Toyota Hilux 2,2TDI intercooler rahapulan takia nopeasti! OspreY O/M/V Ajoneuvot 0 27.06.2009 12:02


Sivu luotu: 01:49 (GMT +2).