Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 24.02.2010, 09:59
Hilari Hilari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 28.05.06
Sijainti: Oulun seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
kannattanee ne kaulat, tai vanhat laakerit kuitenkin melko tarkkaan kurkkia, kahesta koneesta kokemuksia samasta asiasta, ja kummassakaan ei kaikki kaulat olleet / ole enää std koossa

eli aika usein ainakin yks kaula on jo kerran koneistettu sen 0,25

mulla löytyy tuo engine repair manual pdf. tiedostona, ISOhko paketti siirreltäväks sähköpostina mutta voin koittaa jos tarvetta
joo, ainahan ne mitata täytyy, koska 100% varmuutta 20v vanhoissa vehkeissä ei ole, ettei pataa ole joku jo kerran aukaissut ja kun näin laakeriherkästä alakerrasta on kysymys, on tod. näk. varmaan aiemmalle remontille on aika suuri.

mulla oli kai ihan orkkis kamaa vielä ne liuskat ja kaulat oli samaa kalibeeria ne oli onneksi hyvät vaikka muutama liuska oli jo rotansyömä

laiton yv.tä tuosta manuskasta

Viimeksi muokannut Hilari : 24.02.2010 10:03
Vastaa lainaten
Vanha 24.02.2010, 11:02
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hilari Näytä viesti
joo, ainahan ne mitata täytyy, koska 100% varmuutta 20v vanhoissa vehkeissä ei ole, ettei pataa ole joku jo kerran aukaissut ja kun näin laakeriherkästä alakerrasta on kysymys, on tod. näk. varmaan aiemmalle remontille on aika suuri.

mulla oli kai ihan orkkis kamaa vielä ne liuskat ja kaulat oli samaa kalibeeria ne oli onneksi hyvät vaikka muutama liuska oli jo rotansyömä

laiton yv.tä tuosta manuskasta

juuri näin !

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Toyota Hilux 2,2TDI intercooler rahapulan takia nopeasti! OspreY O/M/V Ajoneuvot 0 27.06.2009 12:02

Sivu luotu: 09:30 (GMT +2).