Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee
kannattanee ne kaulat, tai vanhat laakerit kuitenkin melko tarkkaan kurkkia, kahesta koneesta kokemuksia samasta asiasta, ja kummassakaan ei kaikki kaulat olleet / ole enää std koossa
eli aika usein ainakin yks kaula on jo kerran koneistettu sen 0,25
mulla löytyy tuo engine repair manual pdf. tiedostona, ISOhko paketti siirreltäväks sähköpostina mutta voin koittaa jos tarvetta
|
joo, ainahan ne mitata täytyy, koska 100% varmuutta 20v vanhoissa vehkeissä ei ole, ettei pataa ole joku jo kerran aukaissut ja kun näin laakeriherkästä alakerrasta on kysymys, on tod. näk. varmaan aiemmalle remontille on aika suuri.
mulla oli kai ihan orkkis kamaa vielä ne liuskat ja kaulat oli samaa kalibeeria ne oli onneksi hyvät vaikka muutama liuska oli jo rotansyömä
laiton yv.tä tuosta manuskasta