Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 20.02.2010, 13:07
Hessu_Hopo Hessu_Hopo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.06.05
Sijainti: Heinola
Viestit: 282
Perusasetus

Jatkuvaveto on yliveto!


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
minkä ihmeen takia siitä nelivedosta pitäisi jatkuva saada? ihmettelen vain. itse omistan vm 94 hiluksin ja 08 nelikko hissukan ja ihmettelen miksei hiasessakin voisi olla nopea ja hidas neliveto ja vielä takaveto.
Kyllä se jatkuva neliveto oikealla keskitasauspyörästöllä, ainakin talviaikaan käyttöautossa, on paljon mukavampi kuin kytkettävät vastineet: Takavedolla ei pääse ja nelivedolla sitten puskee, jukertaa ja polttoaineen kulutus nousee. Maantiellä pitää miettiä että pitäisikö kytkeä neliveto kun on vähän liukasta ja perä luikertelee mutta valmistaja taasen kieltää nelivedon suuremmissa nopeuksissa jne.
(Tämä on siis täysin henkilökahtainen mielipide ja tiedän että monella on asiasta täysin vastakkainen näkemys)
Avolavoissa ei taida muita valmiita vaihtoehtoja suomessa olla kuin Defe pickup ja myös Mitsun L200 taisi olla saatava jokinlainen fiksumpi neliveto.

Hessu
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Etulukko ja jatkuva neliveto veijon-esso Tekniikka & Jutustelu 17 15.01.2011 17:50
O: HJ:hin neliveto ZTR O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 16.07.2007 00:25
O: perämurkula neliveto hiluxiin vm.88 Beaglesi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.05.2007 21:20
Jatkuva erektio MäIte Bees & Honey 0 19.05.2002 19:10
Tupakan jatkuva syyttely on lopetettava! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 15:56


Sivu luotu: 12:23 (GMT +2).