Jeps, eli NP203 jakis jatkuvalla nelivedolla. Takana detroitlocker, toimisko edessä samanlainen tai lockright? Edessä ei siis napalukkoja ja kotterossa aina 4 veto päällä, keskitasauspyörästö löytyy ja sen saa tietty lukkoon.
Siis maastossahan toi toimii, se on varma. Tietty ARB miehet sanoo että rinteessä sivuttain ajettaessa ois hyvä saada lukkoa auki ja muutenkin jossain tilanteessa lukon avaaminen vois helpata, mutta oletetaan että maastoajo ominaisuudet kelpais tollasella automaattilukolla, niin mites katuajo??
Eli varsinainen kysymys liittyykin katuajoon, pitävällä pinnalla ja liukkallakin, jos tänne etelään joskus vielä talvi saadaan. Tapahtuuko kummia vai raksuttaako etulukko niinkuin takalukko tällähetkellä? Onko joku kokeillut tälläistä yhdistelmää vai pelkästään kytkettävän nelivedon kanssa? Mun oman teorian mukaan keskitasauspyörästön kanssa ei pitäis olla mitään ongelmaa etu lockerin kanssa, mutta se onki pelkkä teoria!