Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.12.2008, 11:24
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.506
Perusasetus

Etulukko ja jatkuva neliveto


Jeps, eli NP203 jakis jatkuvalla nelivedolla. Takana detroitlocker, toimisko edessä samanlainen tai lockright? Edessä ei siis napalukkoja ja kotterossa aina 4 veto päällä, keskitasauspyörästö löytyy ja sen saa tietty lukkoon.

Siis maastossahan toi toimii, se on varma. Tietty ARB miehet sanoo että rinteessä sivuttain ajettaessa ois hyvä saada lukkoa auki ja muutenkin jossain tilanteessa lukon avaaminen vois helpata, mutta oletetaan että maastoajo ominaisuudet kelpais tollasella automaattilukolla, niin mites katuajo??

Eli varsinainen kysymys liittyykin katuajoon, pitävällä pinnalla ja liukkallakin, jos tänne etelään joskus vielä talvi saadaan. Tapahtuuko kummia vai raksuttaako etulukko niinkuin takalukko tällähetkellä? Onko joku kokeillut tälläistä yhdistelmää vai pelkästään kytkettävän nelivedon kanssa? Mun oman teorian mukaan keskitasauspyörästön kanssa ei pitäis olla mitään ongelmaa etu lockerin kanssa, mutta se onki pelkkä teoria!

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Pajeroon etulukko? misku O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 19.09.2006 19:46
HJ:n Etulukko Tekniikka & Jutustelu 1 25.07.2005 12:25
Etulukko vai ei? Micke Tekniikka & Jutustelu 10 23.12.2003 13:32
Jatkuva erektio MäIte Bees & Honey 0 19.05.2002 19:10
Tupakan jatkuva syyttely on lopetettava! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 15:56


Sivu luotu: 17:05 (GMT +2).