Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 20.02.2010, 09:55
hunter x:n Avatar
hunter x hunter x ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 01.09.09
Sijainti: ironlake
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pete Näytä viesti
Minä jos päättäisin niin aseita ei kerättäsi pois, vaan ne pitäisi säilyttää jossain muualla kuin omistajien kotona.
p.s. Tykkään itsekkin ampua, mutta en ymmärrä aseiden hallussapidon kiihkopuollustajia.
toi nyt on täyttä paskaa että ne pitäs säilyttää jossain muualla. kai se sitten sopis jos asuis jossain liikepaikalla. kuis täälä maalla ajattelit homman? mitäs jos tulee kolarihirvi/peura tms.... täälä on ainakin tapana ollut lopettaa eläimen kärsimykset mahdollisimman pian. ennenkuin on edes poliisi paikalla. eläinlääkärin tulo kestää ainakin tunnin, poliisin jopa enemmän. tarvisko se hirvi sitte kirveellä hutkia vai puukolla? vai pitäskö peräti kuristaa? itse olen ollut päästämässä kärsimyksistä hirven, peuran ja koiran. entäs sitte syksy hirvijahdin aikaan? kiikuttaa joka vitun viikonloppu asetta pitkin pitäjiä että asekauhuiset saa mammia yönsä rauhassa. ei tu onnistuun...

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 00:53 (GMT +2).