Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.02.2010, 21:32
FROM FROM ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.06.08
Sijainti: KANGASALA
Viestit: 706
Perusasetus

RANGE 4,6 (jotta ilmastotutkijoiden ei tarvitse valehdella)


kyseessä siis range roover 4,6 hse v8
saa nähdä meneekö myyntiin vai jääkö traileri veturiksi itelle, saa nyt nähdä.





sitten ruvettiin purkuhommiin



ja tuossa syypää kyseiseen purkuintoon



tollasta mönjää venttiilikopassa mitähän mahtaa olla?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.02.2010, 17:17
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FROM Näytä viesti
tollasta mönjää venttiilikopassa mitähän mahtaa olla?
Karstakakkaa....

Meillä hommissa tuli 80.000km ajettu C-klasse M-B ja asiakas kun on tuolta arabiasta itsekkin, valitteli kun moottori "kilkattaa" ja kuluttaa öljyä "jonkin verran".

Otettiin venakoppa auki ja katottiin, jotta EI JUMALA...A, tän moottorihan on syttyny palamaan, koska muoviosat on sulaneet!!! Mutta otettiin kuitenkin järki takasin lapaseen ja huomattiin, jotta se olikin pikeä, joka on syntynyt ERITTÄIN pitkällä öljynvaihtovälillä! (tässä tapauksessa 60.000km!!!)
Ja sitä pikeä on sitten NIIN paljon, jotta venakoppa muistuttaa paikoittain "tippukiviluolaa" ja nokat / nostimet näkyvät olevan "siellä jossakin" kannen syövereissä....

Ja jos on Saksasta tuotu auto, niin KAIKKI öljyt vaihtoon, koska nahkahousut sitten ovat ihan "skotteja" kaikkesta mikä autoiluun kuluisi, varsinkin hiemankin kalliimmassa ja vanhemmassa autossa varsinkin!!! (vai oletteko kuulleet joskus Audi V6Tdi moottorien nokkien kulumisesta??? Ei ole ongelma Suomi-autojen kanssa, mutta Saksassa ON ONGELMAA niiden kanssa!)

Ja Saksassahan tuo autobahn:lla ajaminen ei moottorin lämpöjä rassaa, siellähän on nopeus rajoitettu moottorin tehojen mukaisesti
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.02.2010, 20:10
TeamEetu:n Avatar
TeamEetu TeamEetu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.10.05
Sijainti: Orivesi
Viestit: 254
Cool

Tänään frommi haki puhtaat ja kiiltävät kannet huollosta. On ilo rakentaa puhtailla osilla. Menee vaan ensiviikolle että pääsee koe ajolle, eli saa auton kasaan.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.02.2010, 20:21
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Muistittehan tilata myös uudet kansipultit??? Tuossa koneessa ne ovat "kerran tiukattavat" ja sitten roskikseen tai alustan pultiksi...

löytynee Huoltorep / Karaasi / Offipaja varaosahylluýstä ja nopeastikkin!

Ja muistakaa "shimmata" keinuvivusto samalla jos kansista höylätty tavaraa, jottei nostimien "esijännitys" muutu. Samalla kannattaa muuten katsoa noi nostimien kunto muutenkin... NM. oli aivan loppu omassa!

Ja Paddock pyytää järkyttävät 3€ / kpl, joten ei kannata säästellä niiden kohdalla!
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.02.2010, 20:31
FROM FROM ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.06.08
Sijainti: KANGASALA
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti
Muistittehan tilata myös uudet kansipultit??? Tuossa koneessa ne ovat "kerran tiukattavat" ja sitten roskikseen tai alustan pultiksi...

löytynee Huoltorep / Karaasi / Offipaja varaosahylluýstä ja nopeastikkin!

Ja muistakaa "shimmata" keinuvivusto samalla jos kansista höylätty tavaraa, jottei nostimien "esijännitys" muutu. Samalla kannattaa muuten katsoa noi nostimien kunto muutenkin... NM. oli aivan loppu omassa!

Ja Paddock pyytää järkyttävät 3€ / kpl, joten ei kannata säästellä niiden kohdalla!
tiivisteet ja kansipultit tuli tilattua britishpartsilta

mites keinuvivusto "shimmataan" ?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.02.2010, 20:59
TeamEetu:n Avatar
TeamEetu TeamEetu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.10.05
Sijainti: Orivesi
Viestit: 254
Perusasetus

Tehtäskö rakotulkilla ja katotaan vaan välykset työntötangoista?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.02.2010, 21:26
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FROM Näytä viesti
mites keinuvivusto "shimmataan" ?
1mm preload, eli esijännitystä...

Mittakello, työntömitta ym. kiinni keinuvivun pukkiin ja pultti kiinni. Siitä sitten mitta ja sen mukaisesti tuo preload kuntoon. Ja muista katsoa ettei ole "pystyssä" oleva nokkaa, jottei mene liian löysäksi...

Ja putkivammaa tuskin on, se näkyis jo tossa kansitiivisteen kuvassa!
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 19.02.2010, 21:40
TeamEetu:n Avatar
TeamEetu TeamEetu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.10.05
Sijainti: Orivesi
Viestit: 254
Perusasetus

mulla näkyy eli onko kansio missä kuvat on niin yksityinen vai julkinen?

Viimeksi muokannut TeamEetu : 19.02.2010 21:42 Perustelu: yksityinen näytti olevan
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 19.02.2010, 21:43
FROM FROM ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.06.08
Sijainti: KANGASALA
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Kuvat ei näy
kuis ny
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 19.02.2010, 21:44
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Mulla ainakin näkyy.
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 19.02.2010, 21:44
Joske:n Avatar
Joske Joske ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: Kittilä
Viestit: 1.551
Perusasetus

Näkyy joo.
__________________
__________________


"Atheism: Not to do the shit that religious do to each other."

http://www.eroakirkosta.fi

"Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella"
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 19.02.2010, 23:01
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.326
Perusasetus

Onko tää 4.6 kuinka samanlainen kone vanhojen 3.5 ja 3.9 koneiden kanssa? Rover kuitenkin.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 19.02.2010, 23:40
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Onko tää 4.6 kuinka samanlainen kone vanhojen 3.5 ja 3.9 koneiden kanssa? Rover kuitenkin.
Liki samanmoinen, mutta kaikkee pientä on GMän jäljiltä hifistelty. Jos verrataan 3.5 ja 4.6, niin isku ja poraus ovat molemmat kasvaneet .
Taasen 3.9 ja 4.6 vertailussa on on taas pelkastään iskunpituus kasvanut. Tokiinsa paljon muutoksia on ajanoloon tapahtunut, mutta silti perus lohko taitaa olla silti sama. Matkanvarrella on lohkoa vahvistettu sekä yläpäästään sekä kampiakselien pukkien alueelta. Viimesimpänä tullut justiinsa tähän 4.6 koneeseen ristiinpultatut kampiakselin pukit. Kansissa venttiilien koko kasvo vuonna 76 ja sit ne onkin ollut saman kokoset loppuun asti. Kansissa kanavat on parantuneet ajanmyötä. 4.6 koneeseen tuli pienemmällä palotilalla olevat kannet kun kannen tiivisteissä siirryttiin käyttään massa tiivistettä (paksumpi).
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 20.02.2010, 02:22
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Olisko mönjä vaan karstaa jota näissä kyllä riittää. Omassakin oli venakopat NIIN karstassa kun taannoin niitä hipistelin.
Uskalla edes ajatella paljonko sitä on nostajalaaksossa...
Pihit sakemannit ajaneet jollain shittiöljyillä.

AVRO-nyyminen
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Yksityistä parkkisakkoa ei tarvitse maksaa Lars Chit-Chat 26 21.11.2008 17:11
Enää ei tarvitse tapsa nelivedonkaan vittuilla! Palex Tekniikka & Jutustelu 3 10.05.2007 20:05
ei tarvitse enään tapsa4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 30.05.2006 10:29
paljonko ilma jotta kelluu? Chit-Chat 29 04.08.2005 18:22
Jotta oma työsi ei tuntuisi niin ikävälle.... L-200 Chit-Chat 4 27.01.2005 17:31


Sivu luotu: 22:09 (GMT +2).