Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 17.02.2010, 18:37
Jarnoh Jarnoh ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.01.10
Sijainti: Kajaani
Viestit: 54
Perusasetus

Pitäisikö sammuttajassa olla myöskin kolmas pakkosyöttöasento kylmäkäynnistystä varten? Kuinkan se käytännössä toimii? Edelleen epäilen että auto saa seisoessa ehkä ilmoja järjestelmään. Hehkujen vaihto paransi käynnistyvyyttä, mutta edelleen jonkin verran nikottelee kylmänä. Kylmäkäynnistyksen jälkeen menee hetki, ennen kuin auto rupeaa vastaamaan kaasuun ollenkaan vaikka tallaa painaisi kuinka. Otetaanko vanha siirtopumppu kokonaan pois, jos laitetaan sähköinen pumppu vai kuinka? Minkäslaisilla liittimillä tuo sähköpumppu liitetään ja mihin se on hyvä sijoittaa konehuoneessa. Onko kenelläkään kuvaa?

Viimeksi muokannut Jarnoh : 17.02.2010 18:52
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
säköinen siirtopumppu 24v patrolliin Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 3 06.02.2010 11:10
Hj61 siirtopumppu vuotaa diiseliä _kekkula_ Tekniikka & Jutustelu 1 13.07.2009 18:41
siirtopumppu patrolliin? petrool Tekniikka & Jutustelu 6 29.06.2007 20:42
Disco 300 Tdi siirtopumppu Tekniikka & Jutustelu 8 11.04.2007 12:27
O: Bj40 siirtopumppu tai pelkkä mäntä/ Hki O/M/V Muut 3 23.11.2004 18:05


Sivu luotu: 10:56 (GMT +2).