![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Pitäisikö sammuttajassa olla myöskin kolmas pakkosyöttöasento kylmäkäynnistystä varten? Kuinkan se käytännössä toimii? Edelleen epäilen että auto saa seisoessa ehkä ilmoja järjestelmään. Hehkujen vaihto paransi käynnistyvyyttä, mutta edelleen jonkin verran nikottelee kylmänä. Kylmäkäynnistyksen jälkeen menee hetki, ennen kuin auto rupeaa vastaamaan kaasuun ollenkaan vaikka tallaa painaisi kuinka. Otetaanko vanha siirtopumppu kokonaan pois, jos laitetaan sähköinen pumppu vai kuinka? Minkäslaisilla liittimillä tuo sähköpumppu liitetään ja mihin se on hyvä sijoittaa konehuoneessa. Onko kenelläkään kuvaa?
Viimeksi muokannut Jarnoh : 17.02.2010 18:52 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
säköinen siirtopumppu 24v patrolliin | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.02.2010 11:10 |
Hj61 siirtopumppu vuotaa diiseliä | _kekkula_ | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.07.2009 18:41 |
siirtopumppu patrolliin? | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 29.06.2007 20:42 |
Disco 300 Tdi siirtopumppu | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 11.04.2007 12:27 | |
O: Bj40 siirtopumppu tai pelkkä mäntä/ Hki | O/M/V Muut | 3 | 23.11.2004 18:05 |