![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() auto on 289e nopeudensäädin 89e moottori 15e servo 50-100e akut 40e kpl ohjain 100e--> rippuu tietty mitkä sähköt ostaa. tossa nyt on omien osien hinnat oma ohjain makso 250e.
|
|
|||
|
|||
![]()
mulla itelläni kans axial scx10.... loistava peli. melko realistinen ja rakennus mahdollisuudet rajattomat. mulla sähkö vinssi keulalla, katolla toimiva led valopatteri, offroad puskurit edessä ja takana, vetokoukku ja traileri rakenteilla jolla saa sit kiskottua turistia(katuautoa).
Viimeksi muokannut Kratz : 08.02.2010 20:05 |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() http://www.rc-offi.net/smf/index.php?board=103.0 |
|
||||
|
||||
![]()
Oliko kellään nyt ylimääräistä autoa? Vois olla kiinnostusta.
|
|
|||
|
|||
![]() AutoaLainaus:
Ps.auto muuten kunnossa koppa halkeillut pojan kovassa käytössä tukivarret alumiinia ja kaks konetta mukaan (yks autossa ja uus mukaan) |
|
||||
|
||||
![]()
Tuos kun joku kyseli 4Runnerin koppaa, niin eipä juurikaan ole saatavilla. Tosin mulla saattaisi olla kokonainen Kyoshon 4Runner kaupan. Nämä kun ovat jo keräily tavaraa, niin siksi ei löydy.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mä olen aika kokematon noitten vehkeiden kanssa, onko hyviä vinkkejä auton rakenteluun. Vai meneekö off topic. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
millaisia puskureita | boozer | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.04.2006 04:59 |
RC rock crawlereita Ebay:ssä | Mutamies | Chit-Chat | 10 | 04.04.2006 20:39 |
Wobblaus, millaisia kokemuksia ilmiöstä? | lepoantti | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 17.03.2006 14:57 |
Millaisia kompressoreja pajalla? | Mutamies | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 30.01.2006 20:42 |
Millaisia keinoja estämään vesivahinkoja? | imported_offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.02.2003 12:40 |