![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Vaihdas termari mitä sitten tekee .
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
etikalla putsaantui minun syyläri, jäähdytys teho parani huomattavasti..
nostaako se lämpöjä siis? jos syylöri olisi tukossa niin nostaisi kun ei vesi virtaisi, jos taas ei nosta lämpöjä niin veden ei tarvitse edes kiertää syylärin läpi niin ei se voi tällöin ahdistaa... tuo ilmaus tarve kansi vikaan viittaisi, mistä sitä ilmaa suljettuun järjestelmään muuten tulisi jos sitä ei jostain sinne menisi... |
#3
|
|||
|
|||
![]() jooLainaus:
Lämmöt ovat normaalissa kaikenlaisessa ajosssa eikä muutu vaikka kävis paikallaan kuinka kauan. Ei kuitenkaan viittis kantta käyttää irti on kuitenki sen verta iso operaatio jos vika mahdollisesti muualla. On kuitenki talvi että jos syyläri osittain tukossa niin nostaako helposti lämpöja jos kuitenki pikkasen neste kiertää. Jos kesäkeli niin tilanne voisi olla toinen. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Itsellä oli kans yhessä audissa samanlaiset kujeet. Lämpöjä pietteli ylhäällä eikä nesteet tahtonu oikein kiertää. Sitten vaihoin termostaatin sekä vesipumpun eikä vika miksikään muuttunu. Arvelin erään automekaanikon kans että kansivika ja niin tuli kansiki vaihettua eikä prkl vieläkään tullut kuntoon. Lopullinen syy olikin että lohko halki. Mahdollisesti halkeama oli tullut talvella laihan jäähytysnesteen ansiosta.. Tämmöisiäkin sattuu, että kantsii olla varma missä vika ennenkö menee uusia kansia vaihtaan!!
![]()
__________________
Positiivisella ajattelulla petyt yhtämittaa, negatiivisella ajattelulla yllätyt aina iloisesti. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Mikä vika?
Mun nähdäkseni sun autossas ei oo mitään vikaa. Siäl syylarissa on se 0.9 bar paine kun se kone on kuuma,ja paisuntaveden se pukkaa sinne paisariin. Oletkos ottanu huomioon et kun se koko vesimäärä siel järjestelmässä LAAJENEE ni tietenki paine nousee,siks siin korkis lukee et älä avaa kuumana kun se kuuma neste voi tulla silmille. Se yleensä ilmaa itse itsensä ajamalla ilman sinne paisariin myös,jos otat syylarin korkin auki ja sielt kokoajan pulputtaa ilmaa/kaasuja ni sillon vasta on jotain vialla. Joo ja se pitäs vetää myös nestettä sielt paisarista takasin järjestelmään kun kone jäähtyy.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() olin jäljilläLainaus:
En tuosta patrolin neste elämästä sen kummempaa tiedä joten kiitos selvennyksestä. Seurailen tilannetta kuitenki. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
kun neste laajenee lämmetessään korkki päästää sen syyläristä paisariin, ja kun se jäähtyy niin se menee taks syylärii. yksikertasta
Viimeksi muokannut pikku-maukka : 04.02.2010 14:47 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kansiko rikki BJ:stä , vai mitä ? | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.03.2009 10:46 |
Ostetaan O: patrol hyvä kuntoinen syyläri | mikkoimp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.06.2008 22:27 |
BJ syyläri? | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.09.2007 14:50 |
kansiko halki? -84 datsun | mikkoimp | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.07.2006 07:02 |
O: HJ-60 syyläri | Woge | O/M/V Muut | 2 | 24.04.2005 08:17 |