![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Mikä vika?Mun nähdäkseni sun autossas ei oo mitään vikaa. Siäl syylarissa on se 0.9 bar paine kun se kone on kuuma,ja paisuntaveden se pukkaa sinne paisariin. Oletkos ottanu huomioon et kun se koko vesimäärä siel järjestelmässä LAAJENEE ni tietenki paine nousee,siks siin korkis lukee et älä avaa kuumana kun se kuuma neste voi tulla silmille. Se yleensä ilmaa itse itsensä ajamalla ilman sinne paisariin myös,jos otat syylarin korkin auki ja sielt kokoajan pulputtaa ilmaa/kaasuja ni sillon vasta on jotain vialla. Joo ja se pitäs vetää myös nestettä sielt paisarista takasin järjestelmään kun kone jäähtyy.
|
|
|||
|
|||
![]() olin jäljilläLainaus:
En tuosta patrolin neste elämästä sen kummempaa tiedä joten kiitos selvennyksestä. Seurailen tilannetta kuitenki. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
kun neste laajenee lämmetessään korkki päästää sen syyläristä paisariin, ja kun se jäähtyy niin se menee taks syylärii. yksikertasta
Viimeksi muokannut pikku-maukka : 04.02.2010 14:47 |
|
||||
|
||||
![]()
Tarkista myös että se paisuntasäiliöön menevä letku on ehjä ja lähellä pohjaa jotta kykenee imemään takaisin jäähdyttimeen.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kansiko rikki BJ:stä , vai mitä ? | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.03.2009 10:46 |
Ostetaan O: patrol hyvä kuntoinen syyläri | mikkoimp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.06.2008 22:27 |
BJ syyläri? | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.09.2007 14:50 |
kansiko halki? -84 datsun | mikkoimp | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.07.2006 07:02 |
O: HJ-60 syyläri | Woge | O/M/V Muut | 2 | 24.04.2005 08:17 |