Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutarengas
Menin roplaamaan sitä MUOVISTAruuvia siellä "kaasuttimen" rungon takana, joka ottaa yhteyttä alipainezydeemin kanssa. Nyt (kun vaihdettu mettaliseen pulttiin,kun muovista meni kierteet) loikkaa kylmäkäynnistyksessä kierrokset hetkellisesti (n.10 sek.) 4000rpm, sitten pudottaa ja vaeltelee ja käy miten sattuu.
Toisaalta kävi kolmella jo ennen pultin roplaamista, mut ei nuo tyhjäkäynnin kierrokset käyneet niin korkealla.
|
Taisit säätää väärään suuntaan?
Laita auto käymään ja katso mitä tapahtuu kun käynti seilaa. Alipainekello liikuttaa vipua vain yhteen suuntaan. Jos liikutat vipua itse saat kierrokset nousemaan.
Nyt säädät siten, että alipainekellon liike ei riitä nostamaan kierroksia liian korkeaksi. Ruuvihan sulla tietenkin vastaa mitoiltaan alkuperäistä? Pitäisi ainakin alkutilanteeseen päästä, jollet saa paranemaan.