Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 01.02.2010, 19:34
kaistapää:n Avatar
kaistapää kaistapää ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 21.02.09
Sijainti: kontiolahti
Viestit: 488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja revu Näytä viesti
en tiedä mitä tarkoittaa toiminta sekvenssit ja matka-aikakaaviot ja oletan että tuo S0 on jokin käyttö kytkin tai vastaavaa. sylinterien ollessa tuossa kuvan osoittamassa asennossa eli S1 ja S3 on vaikutettuna käynnistää S0 kytkimen kytkeytyminen ketjureaktion jossa K1 rele muodostaa pitopiirin ja ohjaa samalla magneetti venttiiliä Y1 kunnes C1 sylinteri osuu kytkimeen S2 joka katkaisee K1 releen pitopiirin ja kytkee releen kelalle K2 virran ja K2 muodostaa jälleen pitopiirin ja ohjaa magneetti venttiilille Y3 virran joka ohjaa sylinterin C2 + liikettä ja niin edelleen.

en jaksa kirjottaa kaikkea mutta joka tapauksessa C1 ajaa eka varren pihalle sitten C2 tekee saman tempun ja sit C1 varsi sisään ja sitten C2 sama homma.

äkkiä pähkäiltynä samaan tulokseen tulin.

ilmeisesti topicin aloittaja käy jotain koneenasennuskurssia.samoja itsekkin opiskelin jonkin aikaa sit.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä
liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 04:12 (GMT +2).