![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]()
Tuosta v-rungosta täytyy kokeilla tehdä pienoismalli niin selviää paremmin osien kiinnitys ongelmat ja voi kokeilla minkälaisia muotoja ja kevennyksiä se kärsii ennenkuin kierto ominaisuus tai kestävyys kärsii
|
#27
|
||||
|
||||
![]()
LaaLaahan duunailee tollasta V-runkoista RC-autoa.
|
#28
|
||||
|
||||
![]()
Tässä on yks joustavarunkoinen RC.
http://www.rc-offi.net/smf/index.php?topic=3755.0 Viimeksi muokannut Micco : 02.02.2010 07:28 |
#29
|
|||
|
|||
![]()
ajatuksena crmo putkirunko toimisi tossa paremmin. Saman tyyppisen rakenteen tekee kuin modified luokkien veto tractoreissa. Siinä pyritään juurikin joustavaan runkoon jotta ajettavuus paranee.
Monessakin laitteessa keula kääntyy miltei 90 asetta pelkällä rungon joustolla. |
#30
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onhan Maseissa ja Protoissa (A45) kiertyvät rungot. Ohjaamot ja lavat on kolmesta pisteestä kiinni... ainakin lava ja kiertyy kivasti rungon liikkeen mukaan ettei pitäisi estää sitä... Tietysti kaikkien osien väliin olisi varmaan hyvä saada jonkinlainen kardaani jos tulee useita kiinnityspisteitä kuten moottorille ja vaihteistolle omansa. |
#31
|
|||
|
|||
![]()
Toki on. Tässä ehkä hieman pilkkua viilataan, mutta kiinnityspiste ja kiinteä kiinnityspiste ovat eri asioita. Jos kiinnityspisteet pääsee sopivasti elämään, niin niitä voi olla vaikka kymmeniä ja ne ei jarruta rungon kiertoja.
No, alkuperäinen teksti, että"kiinnitetään kiinteästi vain toisesta päästä", voi tarkoittaa yhtä tai useampaa kiinnityspistettä. ![]() |
#32
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
sisua45 |
#33
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() Pitää huomenna käydä oikein katsomassa. |
#34
|
|||
|
|||
![]() A-45
Lavan takimmainen kiinnitys on vetokoukun ympäri liukulaakeroitu t.JiiVee
|
#35
|
||||
|
||||
![]()
no mitenkäs käy kun molempien etu pyörien pitäs esim. töyssyssä joustaa sisäänpäin? ilman jousia tuo ei mun mielestä ainakaan toimi. mun mielestä esim. runkonivel (niin kuin aijemmin topicissa mainitussa patrollissa) ja normaali jousitus toimii paremmin kuin tuollainen pelkästään rungosta jousta laitos. lava autoihin saattas olla vielä suht helppo toteuttaa tuo nivel.
|
#36
|
||||
|
||||
![]()
Jos sisään/ulosjouston jättäisi pelkästään renkaiden varaan ja muuten v-rungon kesyttäisi "ristikkäistukimaisilla" iskunvaimentimila?..
Moottori/vaihdelaatikkopeti olisi kolmipistekiinnityksellä joista kaksi joustavia , samoin turvahytti olisi vastaavalla kiinnityksellä??? Renkaina olisi tarkoitus käyttää venäläisiä mammuttirenkaita joiden nimeä ei tällä näppäimistöllä voi kirjoittaa (samat kuin niva brontossa) ![]() Akseleisen kiinnitys on täysin auki vielä....... Viimeksi muokannut Punanenä : 05.02.2010 20:40 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O:maasturi | REBEL | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 31.05.2012 22:13 |
O:Maasturi | REBEL | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.07.2007 16:48 |
O:Maasturi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 09.04.2006 22:28 | |
O: Maasturi | Raajärvi_Rules | O/M/V Muut | 1 | 30.05.2005 16:23 |
O. Maasturi | vilbot | O/M/V Muut | 2 | 11.01.2005 14:43 |