![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Yrititkö hiekoittaa ajoalustaa ;-)
__________________
Vain maine kulkee edellä... |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joo, ajattelin hiekottaa että lantikatkin pääsis..! :-)
Tänään oli citymaasturilla vähä hinauskeikkaa, yks ojaan menny audi takas tielle vinssillä ja sit maahan kiinni jäätyny V12 bemari joka olikin tiukassa, seisonu 6kk jossain sontaläjässä. Vinssillä ei mihinkään kun blaze vaan liikku eikä ollu mitään puuta mihin kiinnittää. No auto ympäri ja liinalla + 3-4m vauhdilla hana pohjassa bemari liikkeelle! sit vielä parin tunnin askartelut saada se rytö trailerille. Mutta jokatapauksessa ensimmäinen hyötykäyttö tälle autolle! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Myöhäinen joulupukki kävi ja toi tämmöisiä highsteer/crossover ohjauspalikoita, oli kuulemma amerikasta asti hommannut.
Aika stydit noi ohjausvarret. Sitte kun vielä kehittäis jostain aikaa noitten asentamiseen. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ohjausmuutos duunattu, tuli pirunhyvä tuntuma ja pyörät kääntyy enempi ja toimii myös joustotilanteissa jne.jne. Vakioohjauksella pärjäs kyllä mutta tää on selkeesti eri planeetalta! Niin ja tehostimen pumpun vaihdoin kun vanha rupes hajoamaan ja laitoin samalla suodattimen paluulinjaan että pysyy öljyt kirkkaana.
Koneen alus palkki piti leikata veke kokonaan ja tein uuden joka sopii olee paikallaan. Ohjausiskaria en kerenny rakentelee paikalleen, mutta mitään voblailuja ei esiintyny 0-90 vauhdeissa. Ehkä välyksetön tehdasuus simpukka jeesaa, enemmän toi heilu vakio kamoilla. Akselin jouduin laittaa takas orkkispaikalleen ja koska haaveissa on laittaa 52" jouset eteen joilla akselin paikka menee taas eteenpäin, niin tarvii lyhemmän / vähemmän alaspäin taivutetun pitman arm:in, eli sektorivarren vai mikä lienee suomeks? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Jeep-...Q5fAccessories Tämmönen varsi tuli suositukseksi amerikan pojilta, eli 1997-2006 Jeep Wrangler TJ jossa tehostettu ohjaus, ni semmottisen varsi pitäis olla hyvä. Liekkö kellään tj korottajalla tällästä vakio-osaa tallin nurkissa ylimääräisenä? Viimeksi muokannut veijon-esso : 14.03.2010 21:51 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Onko varaa laittaa lyhyempää sektorivartta, kääntyykö sitten enää toppareihin asti?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kyl me sitä testailtiin että kääntyis tappiin asti tuuman lyhyemmälläkin. Toi kyllä kääntyy nyt enemmän kuin sillä vakio ohjauksella, ennen ei menny stoppareihin asti. Simpukan siirto eteenpäin olis yks vaihtoehto, jos samalla korvais rättinivelen ristinivelellä, niin simpukkaa vois samalla kääntää vähän pystympään niin palloniveltä sais ylöspäin eikä vartta tarttis vaihtaa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |