Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.12.2009, 22:45
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Kun nostat sitä bensapainetta, niin ole maltillinen, älä nosta liikaa, voi ilmetä ongelmia kun pitäis laittaa boggerit pyörimään kunnolla, eli alkaa liian korkeilla paineilla bensa tulemaan suuttimista isoina pisaroina kun kaasuläpät on auki, tulee epätäydellistä palamista ja joskus jopa ilmenee nakutusta.
Osakaasulla pelaa vielä asiallisesti kun läpät on vain raollaan, imusarjassa hyvä alipaine, suuttimien suihku hajoaa sumuksi ennen imusarjaan siirtymistä, toimii siis pienillä kierroksilla.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.12.2009, 23:36
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.521
Perusasetus

Ainahan mä olen maltillinen!

Mut joo, hyvä tietää jos tommosia oireita on ilmenny liiallisesta paineesta. Huomenna pitää tosiaan testailla kuinka toi käyttäytyy eri paineilla ja sytkän perusennakoilla.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.01.2010, 13:17
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.521
Perusasetus

Jep jep, ei onnistunu ihan pelkällä paineiden / ennakoiden säätämisellä tuo käyntiongelman korjaus. Kaikkea mahdollista ja mahdotonta testailin ja loppujen lopuksi vaihdoin vakio imusarjan paikalleen. Ilmeisesti toi edelbrockin air gappi on vaan liian isokanavainen toimiakseen vakioboksin kanssa ja lisäksi kovemmilla pakkasilla homma ei pelannu kun imusarja ei lämpene niinkuin vakio. No niin laiska perusmotti kun tuo on niin tuskin tuli tehoille haittaa vaikka se vähän ahtaan oloinen onkin se tbi orkkis satsi. Eli nyt pelaa motti hienosti, käy kallellaan ja killillään ylämäet, alamäet ja kallistukset ei haittaa moottoria ja kuski voi keskittyä ajolinjoihin, ei moottorin käynnissäpitämiseen ja käynnistelyyn. Tehoahan tossa ei vieläkään liikaa ole, mutta ainakin sen saa nyt sieltä ulos heti eikä hetkenpäästä, niinkuin kaasarilla oli. Ohessa vielä kuva hankiralli testiajojen jälkeen.



Kyllä naapurit taas fanittaa kun blazeri on palannut tallilta hallille!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.01.2010, 17:15
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
voi ilmetä ongelmia kun pitäis laittaa boggerit pyörimään kunnolla
Kaikki ei ohjaa taka-aksellia autoaan...
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.01.2010, 18:10
jp64 jp64 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.07.07
Sijainti: Kuopio
Viestit: 316
Perusasetus

vanteet


nuo vanteet tuntuu olevan tiukassa.. kukas sulle levitti/teki nuo vanteet??
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.01.2010, 18:17
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.521
Perusasetus

Vanteiden levitystä:

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=60456
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.01.2010, 20:20
jp64 jp64 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.07.07
Sijainti: Kuopio
Viestit: 316
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Suuret kiitokset...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 29.01.2010, 13:44
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.521
Perusasetus

Päivitellääs tätäki välillä. Lämppärin moottori hajos , "uusi käytetty" vaihtui tilalle ja taas tarkenee. Sitten alkoikin vesipumppu ääntämään, ensin vain kylmänä ja lopulta rutisi lämpimänäkin siihen malliin että hyvä kun tallille uskalsi ajaa. Vaihdoin pumpun ja äänet hävis, mut oudointa ettei vanha pumppu ole yhtään väljä, pyörii herkästi eikä rohise takertele eikä tee mitään erikoista kun käsin pyörittelee. Mutta autossa kiinni ollessaan kuulostaa laakerivikaiselta sepelimyllyltä.

Lisäksi vielä takaiskarin korvake keksi irrota taka-akselista, hitsailin vähän tukevammin sen kiinni jos pysyis taas. Huomenna sitten kulmakorpeen hankiajoihin tutkimaan jos löytyis jotain uutta korjattavaa.

Sit viel tommonen mihinkään liittymätön juuttumiskuva parin viikon takaa.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 29.01.2010, 14:42
landy:n Avatar
landy landy ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.10.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 522
Perusasetus

Yrititkö hiekoittaa ajoalustaa ;-)
__________________
Vain maine kulkee edellä...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
blazer 6.2d Tekniikka & Jutustelu 6 27.08.2007 20:24
M/V: Blazer k5 K5 O/M/V Ajoneuvot 1 16.06.2007 20:32
O: BLAZER O/M/V Muut 3 23.01.2005 14:19
M:Blazer 6,2D ari O/M/V Muut 0 16.02.2004 19:26
m blazer k5 O/M/V Muut 0 11.02.2003 16:37


Sivu luotu: 23:39 (GMT +2).