![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() jotain 30-40mm vedät reikäporalla pari niin eiköhän riitä. Onko tossa bilhelveten mankassa usb liitin?? oliko halvin malli? itekkin meinäsin sellasen hakee!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Halvin Biil-Taivaan kones on ja toimii ok. Usb-tikkupaikka ja SD muistikorttipaikka, sekä tietysti ratio. 2gigan USB tikulta mä oon kuunnellu ja eikä oo sekoillu. Mulla on samanlainen mankka myös hiacessa ja siinä muistikortilta kuunnellessa välillä loikkaa kesken biisin seuraavaan. mut seuraaval kerral soittaa saman biisin kokonaan. Pitää kokeilla huomen tota tikkua hiacen mankas että pelaako, luulen että muistikortti ehkä aiheuttaa tota.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tänään oli ahkera päivä. Maalattiin peilit ja maski vihreeks. Ennen maalailuja testattiin kuitenkin joustoja.
Takapään sisäänjoustoa: Takapään ulosjoustoa: Etupään sisäänjoustoa: Etupään ulosjoustoa: Tohon pitäis saada vielä lisää eloa kun eteen tulee 52" pitkät etujouset ja pitemmät iskarit ettei rajoita ulosjoustoja. Ja kaariakin vois avartaa niin mahtuis enemmän sisäänjoustoa. Kun ny ehtis jaksais viittis. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
takajousien sisäänjousto kannattaa rajottaa niin ettei ne mene ihan kauheasti negatiiviselle kaarelle, siinä vähä menettää kyl joustoissa mutta ei ole jatkuvasti ne vahvimmat lehdet pakasta poikki...
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Joo pitää kyllä kattoo jos vähän rajoittais. Meinaatko että ne norrat katkeilee jossain vaiheessa?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
norra multa ei ole katkennut vielä mutta niitä seuraavia on mennyt kun ei ole ollut minkäänlaisia pohjaanlyöntijuttuja rajoittamassa sisällepäin menoa, ainoa rajoitus on ollut kun pyörä osuu sisälokariin, katkee aina siitä u-pulttien kohdalta
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Leepu tuning etulokaria
Eilen harrastin vähän lehtijousitunikia eteen, lisäsin yhet pitkät ja aika kaarevat latat eteen. Tuli aika hyvä, säily melko pehmeenä vaikka nousikin sopivasti. Alko vähän lässähtää toi keula kun pakkoja oli kevennetty että se saatiin joustamaan. Eli ensin reilusti lehtiä pois ja sitten yks kerrallaan takaspäin. Käteviä nämä lehtijouset kun niitä voipi säädellä.
Sitten rupesin leikkelee etulokareita ja oli kyllä melko Leepu fiilis kun lattiaa vasten paukuttelin peltiä suoraks ja puukkosahalla ja rälläkällä viiltelin peltiä. On muuten sairaan ohutta peltiä noi tarvikelokarit, puukkosaha uppoaa tosi hienosti. Apparin lokari tuli tehtyä siiis lauantaina, katotaan jos tänään tekis kuskinpuolen. Taas keulii toi asento vähäsen mut saa keuliakkin! ja ehjempi etulokari Leepuilua apparin etulokarille. 50mm yläreunasta veke, takareunasta viistetty sopivasti ja etureunasta lähti ehkä liikaakin. Tosin akseli saattaa tuosta vielä siirtyä eteenpäin 1" niin sit ois aika hyvä loksun mitta. Boonuksena ähräsin joku xxmm levitystä, ei rengas paista ylhäältä katsottuna ihan niin paljoo. Voi olla että menee metässä ihan ruttuun, mut nää on kuitenki väliaikaiset lokarit millä testaillaan paljonko pitää leikellä ja sit vois hommaa ehjähköt orkkikset jotka paksua peltiä ja nää foliosta tehdyt kiinalaiset vois sulattaa ja tehdä jonku micran korin niistä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |