Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.01.2010, 08:19
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja gikseri Näytä viesti
Ainut mikä tuossa kuvan isuzussa pistää silmään on nuo runkopalkit, jotka näkyy aika rumasti korinkorotuksen jälkeen... Mutta makuasioita.
Samaa mieltä. Pelkän korin korotus muutenkin mielestäni turhaa toimintaa. Mitenhän sutsussa onnistus pudottaa etuperää joitakin senttejä ja nostaa jousilla vastaavan suuruinen korotus. Etuperähän on vain neljällä pultilla rungossa ja äkkiseltään (alle taas katsomatta) en tiedä miksi ei vois tätä hökötystä laskea hieman. Lasku pitäs siis tehdä vetoakselikulmien takia. Jousikorotuksessa nousis koko maha ylemmäs. Murikka kyllä kestää vähän tökätäkki vaikka oliski jonku sentin alempana. Voi halavattu näitä foorumeita, kun aina pitää olla kontaamassa auton alle yhä uudelleen..

Kyllä ne maantieominaisuudet aina muuttuu, kun karkiaa ratasta laittaa ja nostaa koppaa. Kaheksaa kymppiä köröttää toki siltikin, mutta kovemmissa nopeuksissa on huojakampi mitä ylempänä painopiste on ja mitä enemmän on kumia vanteen päällä. No ehkä ko. nostetun auton omistajalla ei ole ensisijainen tarkoitus maantie ominaisuudet..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.01.2010, 09:25
KIM KIM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.06.04
Sijainti: Antigua and Barbuda.
Viestit: 209
Perusasetus

Kiitos neuvoista. Tuo L4 kytkentä ei tosiaankaan onnistu autoliikkeen tai ohjekirjan neuvojen mukaan. Tuo kaksoisnapautus on se millä hitaan alueen kytkentä toimii ja molempiin suuntiin.

Lavan pellin ja muovisen lavakaukalon väliin meinaan laittaa kiveniskumassaa. Sellaista joka kovettuu ja on ylimaalattavissa. Luulisi sen kestävän kulutusta aika hyvin. Ostin myös kiveniskuteippiä ja meinaan sitä laittaa vähän sinne sun tänne.

Takapenkin (double cap, two seater) paikalle meinasin laittaa filmivanerista (nurin päin) tasasen pohjan. Siihen levyyn jotain kiinnityslenkkejä ja ehkä parin sentin reunat.

Lavalle kai pitäs kanssa laittaa jotain kiinnityslenkkejä lattiaan. Siellä ei taida olla vakiona yhtään. (en oo lavalle vielä juuri kurkkinut). Saiskohan niiden reiät tervalla käsiteltynä kestämään korroosiota vastaan?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Käyttökokemuksia Superwinch X9 vinssistä? Oskari Tekniikka & Jutustelu 18 18.07.2008 14:21
Käyttökokemuksia smartcomgps softa? Tekniikka & Jutustelu 8 17.09.2007 13:08
LR Disco v8 käyttökokemuksia? mauno Tekniikka & Jutustelu 6 24.06.2007 22:00
käyttökokemuksia huoltoautosta?? Tekniikka & Jutustelu 21 19.06.2005 07:22
Käyttökokemuksia Wranglerista? Nalle Tekniikka & Jutustelu 3 27.12.2004 17:27


Sivu luotu: 20:22 (GMT +2).