![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Kiveniskuja tulee kyllä takalokasuojan levikkeen etureunaan melkosesti ja peltiin hieman levikkeen etupuolelle. Samoin takaratas nakkaa kiviä roiskeläpän taakse. Ne kannattais peittää kokonaan kivenisku teipillä jos haluaa hyvänä pitää tai sitten jatkaa roiskeläppiä kymmenen senttiä. Mitään muuta vikaa, kuin kiveniskemiä ei ole ollut, ei ois kyllä saanutkaan olla 40 tkm ajetussa autossa. Itellä ei hermo kestäis rassauttaa uutta autoa. Varustelusta voidan olla montaa mieltä. Minusta on hyvä, että saa vielä uusia autoja, jossa ihan kaikki ei toimi sähköllä. Kelpais esim. edelleen veivilasit, mutta minkäs teet kun on sähkölasit. Perseenlämmitin on varuste joka pitää olla. Puskurit ja lokasuojan levikkeet olisin halunnut mustina (ei maalattuna), mutta LS:ssä ne on korinväriset. Maalit lähtee kun rymmyyttää menemään, vaan eipä sillekkään mitään voi - lähteköön.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Milläs muuten nuo tehot on mitattu että olis 160hp tai siis kenen penkissä? Vai onko nuo "tuning"-boksin valmistajan ilmoittamia?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
ihan nätti siitä ainakin tulee kolmekolmosilla, tällainen se olis pitänyt olla jo tehtaalla...?
http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=50534 http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=50533 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jep. Ei ollenkaan paha. Kuvissa vaan näyttää niinkuin perä olisi alempana. Onko tuollainen paha korottaa? Vai samanlainen kun rangerit, navarat yms.
Viimeksi muokannut gikseri : 26.01.2010 14:40 |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Alempana... hell no! ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Aika pienellä tuo sitten tuntuu menevän maantiellä.
Ainut mikä tuossa kuvan isuzussa pistää silmään on nuo runkopalkit, jotka näkyy aika rumasti korinkorotuksen jälkeen... Mutta makuasioita. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
näin on, mutta taitaa väkisin tulla näkösälle. Toisaalta ei jää piiloon keräämään kuraa, kun pesu on helppoa. Ja varmaan jotkut helmaputket korjaa asiaa.
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Kyllä ne maantieominaisuudet aina muuttuu, kun karkiaa ratasta laittaa ja nostaa koppaa. Kaheksaa kymppiä köröttää toki siltikin, mutta kovemmissa nopeuksissa on huojakampi mitä ylempänä painopiste on ja mitä enemmän on kumia vanteen päällä. No ehkä ko. nostetun auton omistajalla ei ole ensisijainen tarkoitus maantie ominaisuudet.. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kulutuskin laski entisestä pienestä vielä vähemmäksi, niin ei voi valittaa. Työssä kulussa (maantie ajoa) kesärenkain janottaa 7,5-8 l ja talvella/talvirenkain karvan päälle 8-8,5 l. Välillä mennään lusikka syvällä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Käyttökokemuksia Superwinch X9 vinssistä? | Oskari | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 18.07.2008 14:21 |
Käyttökokemuksia smartcomgps softa? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 17.09.2007 13:08 | |
LR Disco v8 käyttökokemuksia? | mauno | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.06.2007 22:00 |
käyttökokemuksia huoltoautosta?? | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 19.06.2005 07:22 | |
Käyttökokemuksia Wranglerista? | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.12.2004 17:27 |