Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 21.01.2010, 14:24
Miuge Miuge ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja timmy Näytä viesti
Eikä se oo ihan vitun sama vaikka täällä olis joku lappalainen myymässä jos vaan saa halvalla ja tarvitsemaansa? Olipahan maasturii tai ei. Älä vaan siekään Miuge rupee myymään kun et oo harrastaja! Maasturi puuttuu!!!
Oisit taas ollu paljon viisaampi,kun oisit ollu hiljaa...

Vastaa lainaten
Vanha 21.01.2010, 17:43
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Talking

Myynti se on joka kannattaa

Kyllä minun mielestä täällä saa myydä tavaroitaan vaikka olisi Lapista tai kaupparatsu, mikä siinä sitten on pirun vaikiaa kun ei voi tuollaista hyväksyä ja sehän on vaan positiivista että joko myy joptain kivaa tämän palstan lukijoille, en usko että tämä palsta tukkeentuu jos täällä kaupparatsut myy jotain ja mistä sinä tiedät etteikö näin jo ole.

Kaikki vaan myymään tavaroitaan tänne !"

P.S meiltäkin löytyy kaikki Makitan tuotteet jota sinä haluat + spesut joita ei muilta löydy

Viimeksi muokannut sjeeppi : 21.01.2010 17:45 Perustelu: MAINOS
Vastaa lainaten
Vanha 21.01.2010, 18:50
timmy:n Avatar
timmy timmy ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 22.07.05
Sijainti: north carelia, Finland.
Perusasetus

Asiaan, kuuleman mukaan OKE ei edellenkään ole suoriutunut tehtävästään.......
Vastaa lainaten
Vanha 29.01.2010, 20:26
Ukkonen Ukkonen ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 26.12.09
Sijainti: Kontiolahti
Perusasetus

Hiljainen on kylätie... Pitänee alkaa jostain metsästää noihin akkuihin käypää kameraa, kun "herra" ei mitään oo aikaiseksi saanut....
Vastaa lainaten
Vanha 11.11.2010, 08:27
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Perusasetus

tekstiviesti ostotarjous...

En tiedä onko muille tullut yhtäkaukaa tarjousta autonostosta kun mulle. Eilen illalla puhelimeen tuli englannin kielinen viesti jossa oltiin halukkaita ostaa mun hyvä auto pois minulta... kattelin kummissani mistä tää oikein on tullu kun suunta oli+61*** ja jotain... en kuitenkaan reagoinut tähän mitenkään ja poistin viestin... uteliasuus kuitenkin sai yliotteen ja tarkistin maan mistä viesti ainakin luulen niin lähti... ja suuta oli Australia... saattaa paljon olla mahdollista että tää on just tyyliin shekki sulle, auto mulle huijaus... onko muut saanu olikosenyt roberton@gmail.comilta tiedusteluja... tai vastaava... en ihan varma nimestä...
Vastaa lainaten
Vanha 11.11.2010, 21:40
macro:n Avatar
macro macro ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 03.06.07
Sijainti: Kempele, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsienmies Näytä viesti
En tiedä onko muille tullut yhtäkaukaa tarjousta autonostosta kun mulle. Eilen illalla puhelimeen tuli englannin kielinen viesti jossa oltiin halukkaita ostaa mun hyvä auto pois minulta... kattelin kummissani mistä tää oikein on tullu kun suunta oli+61*** ja jotain... en kuitenkaan reagoinut tähän mitenkään ja poistin viestin... uteliasuus kuitenkin sai yliotteen ja tarkistin maan mistä viesti ainakin luulen niin lähti... ja suuta oli Australia... saattaa paljon olla mahdollista että tää on just tyyliin shekki sulle, auto mulle huijaus... onko muut saanu olikosenyt roberton@gmail.comilta tiedusteluja... tai vastaava... en ihan varma nimestä...
Onhan nuita tullut ulkomaisista numeroista, sähköpostien lisäksi.
Periaatteessa siellä tietysti joku oikeasti kiinnostunut voisi ollakki, on meiltäki joskus ladoja myyty venäjälle, jne. mutta eiköhän nuo suurimmaksi osaksi ole vedätyksiä. Paras oli, että mulle tuli sähköpostiin sekä auton että kelkan myynti-ilmotuksiin sama "nyyhky" tarina, mutta eri nimellä ja eri osoitteista. Lontooseen olisi ne pitäny muka lähettää...
Vastaa lainaten
Vanha 11.11.2010, 21:57
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja macro Näytä viesti
Onhan nuita tullut ulkomaisista numeroista, sähköpostien lisäksi.
Periaatteessa siellä tietysti joku oikeasti kiinnostunut voisi ollakki, on meiltäki joskus ladoja myyty venäjälle, jne. mutta eiköhän nuo suurimmaksi osaksi ole vedätyksiä. Paras oli, että mulle tuli sähköpostiin sekä auton että kelkan myynti-ilmotuksiin sama "nyyhky" tarina, mutta eri nimellä ja eri osoitteista. Lontooseen olisi ne pitäny muka lähettää...
Tän määkin muistan...

Siitähän oli täällä juttua: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=75029
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
miten poistan oman anonyymin topicin palstalta Tekniikka & Jutustelu 1 19.02.2006 00:36
Foorumin laatu Tumi Chit-Chat 93 07.02.2006 12:53
Hukkasin itseni palstalta! neuvoja? Chit-Chat 1 12.01.2006 21:16
Eka offailu kokemus penkin ja ratin välissä H_Nietu Tekniikka & Jutustelu 9 06.05.2004 00:13

Sivu luotu: 18:14 (GMT +2).