Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 17.01.2010, 17:51
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Vakioita kiristäen saadaan kyllä nousua aikaan, mutta sit kyllä ajo-ominaisuudetkin kärsii ja rankasti ku ulosjoustossa ei olekkaan varaa.
Miten esim. ne Dobinsonin sauvat sitten poikkeaa tästä vakiosauvojen kiristämisestä? Saako niillä korotusta ulosjoustomatkasta tinkimättä

Jos ne Dobinsonit on niin sanotusti korottavat jouset, nostaa ne keulaa. Kun keulaa nostaa, on alarajoitin lähempänä tukivartta, eli ulosjouston matka lyhenee. Ulosjouston matka lyhenee yhtä paljon, tekeepä samansuuruisen noston sitten vakioita kiristämällä tai vaihtamalla jonkin korottavan erikoisjousisauvan, eikö?
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään BJ40 keulan pellit BATMAN O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 22.04.2012 06:34
Myyty BJ keulan kuituosia rokkitane O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 16.10.2008 20:55
L-200 Keulan nosta Tekniikka & Jutustelu 6 12.03.2008 07:14
IFS-keulan joustot Numppa Tekniikka & Jutustelu 20 27.09.2005 10:26
M: Bj:n keulan peltiosat O/M/V Muut 5 08.06.2004 15:06


Sivu luotu: 18:30 (GMT +2).