Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 16.01.2010, 14:17
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
tulivaan mieleen onko kukaan tehny/korvannu etupäätä kierrejousilla eikös nivassa oo edes risukeula kierrejousilla ? pysyis joustot ja korkeutta tulis lisää ? meneekö tällänen katsastuksesta läpi ? ihan vaan uteliaisuuttani
Jousitystyyppihän siinä vain vaihtuu, eli miksei menisi läpi, jos on asiallisesti tehty.

Kyllä etunapa ylä- ja alarajoittimen välin liikkuu vääntösauvajousellakin, eli miten se kierrejousi siinä auttaa? Liikettä rajoittava tekijä on kuitenkin ne pyöränripustuksen tukivarret, niiden liikeradat ja lyhyet nivelöidyt vetoakselit, joissa menee nivelten kulma perverssiksi aika äkkiä, jos alkaa korottamaan.
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään BJ40 keulan pellit BATMAN O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 22.04.2012 06:34
Myyty BJ keulan kuituosia rokkitane O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 16.10.2008 20:55
L-200 Keulan nosta Tekniikka & Jutustelu 6 12.03.2008 07:14
IFS-keulan joustot Numppa Tekniikka & Jutustelu 20 27.09.2005 10:26
M: Bj:n keulan peltiosat O/M/V Muut 5 08.06.2004 15:06


Sivu luotu: 15:53 (GMT +2).