Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.01.2010, 23:48
elhapero:n Avatar
elhapero elhapero ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.07
Sijainti: Tammela.Finland
Viestit: 1.479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Flint Näytä viesti
Täytyis näköjään sitten löytää paikka jossa punnitaan auto. Mulla katottiin vain rekisteriotteen auton oma paino joka ei siis riittänyt.
Rekisteriotteesta se oma paino täälläkin katottiin.Pätkä pajeroo ehdotin, varusteita lisäämällä ja uudelleen punnitukseen,ehdoton EI,konttorilla sanottiin että "ajoneuvon omamassan korottaminen kielletty,eikä se auta mitään kun rekisteriotteessa lukee omamassa ja sitä ei voi muuttaa" siis hä,missä saa alle 1800kg painavan maasturin leimattua huoltoautoksi????????

__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK
Maplehill Productions
http://www.pajakallio.fi/
http://www.ipefix.fi/
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.01.2010, 00:01
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Viestit: 850
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja elhapero Näytä viesti
Rekisteriotteesta se oma paino täälläkin katottiin.Pätkä pajeroo ehdotin, varusteita lisäämällä ja uudelleen punnitukseen,ehdoton EI,konttorilla sanottiin että "ajoneuvon omamassan korottaminen kielletty,eikä se auta mitään kun rekisteriotteessa lukee omamassa ja sitä ei voi muuttaa" siis hä,missä saa alle 1800kg painavan maasturin leimattua huoltoautoksi????????
? Kyllä meilläpäin puntaroitiin auto muutoskatsastuksen yhteydessä, siitä ei tosin tullut huoltoauto vaan N1>N1G Ja alkuperäisestä painoista nousi etuakselipaino muistaakseni n 80kg koska palkkipuskuri ja vinssi keulilla jotka painaa tuon verran. Uusi kokonais ja akselimassa merkittiin otteeseen. Ei kai painojen korottaminen ole kielletty jos pysytään alle valmistajan maksimi akselipainojen.
__________________
KYM
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.01.2010, 10:55
-wj- -wj- ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.11.09
Sijainti: Järvenpää
Viestit: 57
Perusasetus

Leimasin joku 2kk sitten pätkä pajeron huoltoautoks. Kyytiin pultattiin 20mm teräs levyyn vanha pyörivä puikkohitsi ja sen päälle laatikosto. Paino 1930kg ja meni huoltoautoks otteeseen tuli teksi "ajoneuvoon asennettu kiinteästi hitsauslaite ja työkalulaatikosto"
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.01.2010, 10:56
dieselmoottori dieselmoottori ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.08.05
Sijainti: Pirkkala, Finland.
Viestit: 133
Perusasetus

Myös täällä Tampereen seudulla ensin muutamassa konttorissa sanottiin ettei onnistu katsastus Rokilla huoltoautoksi kun on niin kevyt mutta taas parissa konttorissa ei ollut mitään murhetta. Auto vaakaan huoltovarusteissa ja se on siinä.
Rokista tuli ensin liian painava eli jotain 1900kg jolloin kantavuus loppui eikä repsikkaa olisi enää voinut ottaa kyytiin. No konttorin setä ystävällisesti vähän pienensi punnitus tulosta ja kantavuus riitti.
Rekisteriotteessa on maininta pylväsporakoneesta, viilapenkistä ja aggregaatista joita ainakaan ei parane mennä riisumaan jos autolla ajelee.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty HJ 60 TIC Huoltoauto Japa O/M/V Ajoneuvot 20 23.10.2009 20:35
Huoltoauto Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 24.07.2009 20:08
KOKEMUKSIA DAIHATSUSTA?? RJ70 Tekniikka & Jutustelu 5 07.03.2007 23:03
Huoltoauto? Tekniikka & Jutustelu 1 17.08.2005 21:02
M: LJ HUOLTOAUTO toytoy O/M/V Muut 0 25.07.2005 13:03


Sivu luotu: 07:53 (GMT +2).