![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
||||
|
||||
|
vararengas vettä täyteen
itse kun muutin pajeroa huoltoautoks ni punnitsin penkit,vyöt ja kaiken mitä otin pois,tais olla jotain 52kg?(siis pitkä paje ,7hlö).sitten punnitsin mitä kaikkea lisäilin että sain 1800kg täyteen.ja tankki täyteen,kävin vielä revittelemässä jossain mudassa että oikeen oli paskaa lokarit täynnä ja rungon päällä no puntarilla jäi kuitenkin alle 1800kg mutta kun menin ite seisomaan (salaa) vaa'alle kun inssi otti lukemia ni tuli 1810kg .toki työkaluboxi ja ruuvipenkki olis voinu olla painavempiakin.EDIT: ainii ja kun mulla oli erillisessä "lihalaatikossa" lekaa,ketjua yms. painavaa ni se piti nostaa pois vaa'alla.ainoastaan se kelpas mitä oli siellä oikeassa työkalulaatikostossa (eli tässätapauksessa keittiön yläkaapissä mikä oli pultattu ja poraruuveilla+patenttinauhalla lattiassa)
__________________
================================== Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori. PäHäMa Viimeksi muokannut hutikka : 09.01.2010 09:43 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty HJ 60 TIC Huoltoauto | Japa | O/M/V Ajoneuvot | 20 | 23.10.2009 20:35 |
| Huoltoauto | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.07.2009 20:08 |
| KOKEMUKSIA DAIHATSUSTA?? | RJ70 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.03.2007 23:03 |
| Huoltoauto? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.08.2005 21:02 | |
| M: LJ HUOLTOAUTO | toytoy | O/M/V Muut | 0 | 25.07.2005 13:03 |