Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 07.01.2010, 23:11
HJ60_Jussi HJ60_Jussi ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.01.06
Sijainti: Haukipudas
Viestit: 845
Perusasetus

Jaa... iskarille älä tee mitään muutoksia. Siinä rungossa oleva iskarin kiinnitys muutetaan siten että siihen tulee pultti tilalle. Ja se kiinnnityspultin suunta siten että se ei katkea kun akseli joustaa. Itse nappasin vanhan iskaritornin kokonaan pois ja tilalle tule viistosti katkaistu rhs putki paksulla seinämällä ja sen kylkeen hitsasin sen pultin. Toi viistoon katkaisu siksi että tulee pitempi sauma runkoon ja saa iskarin vähän irti rungosta. Se putki on jotain 20 cm pitkä ja siitä on otettu jotain 10cm pala pois (se viiste)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mitkä iskarit? ohvipete Tekniikka & Jutustelu 6 30.07.2010 18:40
mitkä iskarit hj:hin? rusti Tekniikka & Jutustelu 2 11.04.2007 16:35
mitkä iskarit patrolliin petrool Tekniikka & Jutustelu 0 18.08.2006 19:12
Mitkä iskarit BJ-40? p3ku Tekniikka & Jutustelu 3 20.11.2005 20:14
Mitkä ne nyt oli ne pitkät bj:n iskarit bj45lava Tekniikka & Jutustelu 20 16.06.2005 14:15


Sivu luotu: 14:19 (GMT +2).