![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() En ole, mutta ammatin puolesta käyttäjiä runsaasti tavannut ja käytön seurauksia läheltä seurannut.
|
||||
|
||||
![]()
Ed:iä,Kahvia ja röökiä siinä mun käyttämät "Huumeet"
|
||||
|
||||
![]()
Tunnustan....
Mutta mitä, ei kuulu sulle.. Tuossa on luokiteltu huumeet, siitä voi jokainen päätellä saattaako itse olla huumeriippuvainen ![]() Linkki vielä http://fi.wikipedia.org/wiki/P%C3%A4ihde Lainaus:
Lahjattomat lukottaa Viimeksi muokannut Pörö : 07.01.2010 20:14 Perustelu: typt |
|
||||
|
||||
![]()
Alkoholia kohtuudella, kokakolaa, teetä ja sillontällön tupakki tai kaks.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kaljaa kohtuudella, ja välillä kohtuuttomasti.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Elämästä pitää pystyä mielestäni nauttimaan ilman mitn saissea, jos ei pysty niin menee huijaamisen puolelle ja silloin on heikko yksilö. Pitää keksiä paljon muita juttuja mistä saa sen ilon irti. Monelle suurin huume varmaan on offroadin tuottama endorfiini ja adrenaliinin tuottaminen ![]() Mutta kahvia joo tulee juotua, myönnetään! Ja piippua aina jänisjahdissa polteltua, ihan piipputupakkaa siis ![]() Terveiset vielä lääkkeiden väärinkäyttäjille, alkoholisteille, sekakäyttäjille, narkkareille, sunnuntaipössyttelijöille. OOTTE HEIKKOJA ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Terveiset vielä lääkkeiden väärinkäyttäjille, alkoholisteille, sekakäyttäjille, narkkareille, sunnuntaipössyttelijöille. OOTTE HEIKKOJA
![]() Ei ne kaikki huumeidenkäyttäjät nistejä oo....Etsä sä naamasta välttämättä nää maistuuko jollekkin viikonloppuisin vaikka viinaa vahvemmat aineet....>( |
|
||||
|
||||
![]()
tupakkia polttelin 13 vuotta, nyttemmin raitistunut siitä'kin..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() Edit: Mä kyllä nään naamaasta ja silmistä jos joku vetää viinaa vahvempaa ainetta. Tässä työssä mun pitää tunnistaa huumeiden käyttäjä, tai huumeesta päihtynyt henkilö. Viimeksi muokannut Remotecontrol : 07.01.2010 20:34 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Offroad vs. Huumeet | Chit-Chat | 32 | 17.03.2006 14:57 |