![]() |
huumeet
koinka moni teistä uskaaltaa tunnustautuu käyttäneensä huumeita?
|
Joo, kahvia keittelin tuossa äsken.
|
Mie puolestani lipitän teetä..
|
Energiajuomiin olen jäännyt pahasti koukkuun, tehoa ja patteria tulee lipiteltyä ihan kunnolla. Toivottavasti viranomaiset ei lue tätä topiccia, olen kusessa muuten... :)
|
Kahvia kuluu reilusti toistakymmentä kupillista ja vihreetä bonusta lootallinen / vrk.
Minkään valtakunnan mömmöihin en oo koskenu enkä koske. |
Mömmöjä..
Kahvia, ja mieluiten vahvaa ja Paljon:eek:
Jollainhan se polttava tunne mahassa on sammutettava...:D |
Minä tunnustan...
Joskus on tullut tupakkia tupruteltua, ja nykyisin olen siirtynyt vahvempiin eli kahviin. |
Lainaus:
Ja mitä ihan oieisiin huumeisiin tulee niin on riittänyt kun näkee mitä ne tekee ei ole tarvinnut nuuskia polttaa syödä tahi piikittää. Toki uaz on pihassa joten bensa huuruja tulee joskus vahingossa vedettyä. |
Elämä on kovinta huumetta
|
Mä huumaannun aina offroadista..
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Smurffi- ja Muumilimonaatia tullu otettua kuitenkin kohtuuden rajoissa, ettei nyt mee elämä ihan risaseks.
|
vejetty on, pulkkaa ja joskus jopati peräkärriä auton perässä
|
Sekakäyttäjä olen, äsken laiton kahvin sekaan maitoa... ja eilen illalla teen sekaan rommia:D
|
Kahvia ja tupakkaa ilman ei tunnu selviävän tuon tupakan jos joskus sais pois......
ja kerran kokeilin nuuskaa ja totesin ettei ole minun juttu... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Huumehia?
Ei sitä näitä oikeita oo tullu kokeiltua, tosin kerran Imatralla vuosia sitten tahtoivat minulta moisia ostaa vaikka koitin väittää että en käytä enkä myy? Oli silloin aika pitkä tukka.
Kokakolloo ja Internettii on tullu siteen enempi vedettyä? t.Ismo Ämmä |
En ole, mutta ammatin puolesta käyttäjiä runsaasti tavannut ja käytön seurauksia läheltä seurannut.
|
Ed:iä,Kahvia ja röökiä siinä mun käyttämät "Huumeet"
|
Tunnustan....
Mutta mitä, ei kuulu sulle.. Tuossa on luokiteltu huumeet, siitä voi jokainen päätellä saattaako itse olla huumeriippuvainen :) Linkki vielä http://fi.wikipedia.org/wiki/P%C3%A4ihde Lainaus:
|
Alkoholia kohtuudella, kokakolaa, teetä ja sillontällön tupakki tai kaks.
|
Kaljaa kohtuudella, ja välillä kohtuuttomasti. :D
|
Lainaus:
Elämästä pitää pystyä mielestäni nauttimaan ilman mitn saissea, jos ei pysty niin menee huijaamisen puolelle ja silloin on heikko yksilö. Pitää keksiä paljon muita juttuja mistä saa sen ilon irti. Monelle suurin huume varmaan on offroadin tuottama endorfiini ja adrenaliinin tuottaminen :D Mutta kahvia joo tulee juotua, myönnetään! Ja piippua aina jänisjahdissa polteltua, ihan piipputupakkaa siis :) Terveiset vielä lääkkeiden väärinkäyttäjille, alkoholisteille, sekakäyttäjille, narkkareille, sunnuntaipössyttelijöille. OOTTE HEIKKOJA :) |
Sivu luotu: 23:02 (GMT +2). |