Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 06.01.2010, 10:22
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A-P Näytä viesti
HooJiissä niitten kahden ylimmän moottorin ja vaihteiston välisten kiinnitysruuvien paikalleen saaminen esimerkiksi kytkinrempan jälkeen hiukka hankalaa. Olikos sitä muuta...
Helppo nakki, kun irrottaa sen huoltoluukun keppien ympäriltä.

vanhemmassa BJ:ssä on vähä sama ongelma, ku susukissa. Jos rupee oikeesti rakentamaan, niin ei voi hyödyntää ku korin ja rungon. Jotka nekin joutuu hitsaamaan puoliksi uusiksi.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Salkkutaljan ja vinssin hyviä ja huonoja puolia. samisami2 Tekniikka & Jutustelu 11 16.12.2014 10:40
Nissan Pathfinder päivitystä takavinssin osalta Superlite 27 Maasturiprojektit 21 08.11.2009 15:00
Härskejä ja huonoja racing kuvia VonLeka Chit-Chat 16 21.03.2006 19:01
Autojen hyviä ja huonoja puolia? Metso Tekniikka & Jutustelu 3 06.01.2005 18:35


Sivu luotu: 13:51 (GMT +2).