Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 05.01.2010, 20:22
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kone1 Näytä viesti
eli mitä eroa on tekniikassa muuta kun että hj 60/61 on kutosella bj40/42 nelosella. onko bj:ssä joitain heikkoja kohtia noin yleensä tullut vastaan
b kone on 3L ja olikos näistä sitten 2 mallii toisessa oli erillainen öljypumppu ? sit 3b joka on 3.5l ?

öljypumpumput on noissa bj:ssä ja hj:ssa vähä huonoja ja osat niihin kalliita ?? 61 12ht:ssa on toi mäntä ongelma n++500 tuhannen kohdilla menee ylin männänrengas ura niin väljäks.

2h 60:sen kone on esikammio diesel, 12ht suoraruisku turbo ja männän alla öljyruutat .

eiköhän nuo kestä ihan normaalia käyttöä

Viimeksi muokannut tdi : 05.01.2010 20:26
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Salkkutaljan ja vinssin hyviä ja huonoja puolia. samisami2 Tekniikka & Jutustelu 11 16.12.2014 10:40
Nissan Pathfinder päivitystä takavinssin osalta Superlite 27 Maasturiprojektit 21 08.11.2009 15:00
Härskejä ja huonoja racing kuvia VonLeka Chit-Chat 16 21.03.2006 19:01
Autojen hyviä ja huonoja puolia? Metso Tekniikka & Jutustelu 3 06.01.2005 18:35


Sivu luotu: 07:13 (GMT +2).