![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Varret kestää kyllä, mutta kiinnitys ei, jos et tue sitä muualta kuin noista kartiolaakereiden pinnapulteista, ei ainakaan yhtään kovemmassa röykytyksessä. Vaikka eipä näillä kotikutoisilla tielle olekaan asiaa. Jarrusatulan korvakkeeseen olisi hyvä tukea, mutta empä tiedä saisiko sitä tungettua sinne jarrukilven väliin. ![]() Noita pelkästään kääntöpallon päälle pultattavia ei enää maailmallakaan myydä Suzukiin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Puolet ainakin lisää materiaalivahvuutta ei varmaan tekis pahaa. Näyttä huimalta kun on noin pitkätkin. Tulee meinaan melkonen vipuvoima. No onhan suzuki kyllä kevytki että sen puoleen on vaikea arvoida kestävyyttä. Henkilöautojen tangotkin on niin rimpuloita että välillä miettii miten sellast voi mitään kestää. Ilmeisesti tulossa vaan mettäpeli?
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eikai ton kiinnityksessä oo normi 8.8 pultit? Eihän?
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Vakio ohjaustanko tuntu jotenki rimpulalta joten aihioksi otin tämmösen vanhan koulukunnan haukkari tangon. Porasin päihin reijät ja viisteet johon hitsuuttelin sit noi kiinnitys nivelet.
Perä auki ja lukkoa tekemään. MikkoS lähetti hyvän linkin suzukiclubuk:lle jossa lordi teki tällä tavalla lukon perään. Saa vielä muutettua suht pienellä työllä vakioks ku on vaan 2kpl ylimäärästä ratasta. Tuli tosiaan hitsattua noi 2 ratasta 2 - 2 - 2 -2 periaatteella ja ainaki engelsmanni kehuskeli tossa omassa keromuksessa... saa nähä ![]() Nyt pitää lähtee muutamaks päiväks töihin Kustaviin. Ens viikon loppuna pitää laittaa romut kiinni ja käydä testailemassa. Tohon ohjausvarsien kiinnitykseen pitää vielä vähä fundeerata jotain luotettavampaa. On tullu niin paljo epäilyjä ja sitähän varten nää palstat on olemassa että neuvotaan ja annetaan vinkkejä ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tosta IISOO body peukku, niinhän se on. Kun ei vedä herneitä nenään neuvoista niin ei tarvitse itse oppia kaikkea kantapäänkautta ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tuli pultattua nuo varret kiinni. Sitte piti raidetangosta lyhentää 6cm ja loput on sitte pituus säädostä kiinni. Mielestäni aika hyvin ne loppupeleissä tuli kiinni. Hyvä pointti Matilta ton kiinnityksen suhteen. Varret ei varmana anna periks mut toi kiinnitys. Tutkiskelin vähä ja mietin et jos tekis m10 reijät. Sen luulis olevan jo paljon kestävämpi ku kasit tai sitte tukis varret vielä noihin alkuperäsiin kiinnikkeisiin.
Huomenna pitäis ruveta justeeraamaan tota simpukalta tulevaa ohjaustankoa. Mul olis yks ylimääränen painonosto tanko ja siitä vois sorvata säädettävän tangon. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj61 täys kaasu päällä käynistäessä | titanix | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 26.02.2007 22:33 |
BJn jakis remppa (H41?) | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.01.2006 20:46 |
HJ-61 aski remppa | Phase | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 08.11.2005 21:37 |
Lantikka on täys traktori | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 20.04.2005 21:41 | |
patukka + kone remppa ? | joker | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.01.2005 08:09 |