![]() |
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Varmasti C1:n ajo-ominaisuudet natsaa kohdalleen tuon pikku swapin jälkeen. Tuohon on saatavissa repro koria, ettei tarvitse teurastaa arvokasta alkuperäisautoa. Kutkuttava mahdollisuus, mutta ei taida olla Suomessa oikein halpaa.
1969:n alla taisi olla saman valmistajan korvaava runko? Ainakin vanteet leviävät lähes kokonaan sisään->C4:n off set. Maukas kokonaisuus: kisavalaisimet kupuineen, L88/ZL1 ilmansuodatin yms. Rosteriset pakosarjat, että autolla myös ajetaan ihan oikeasti. Ei siis mikään näyttelyesine. Edited by - KTM on 29/08/2003 18:45:47 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mitähän hajos HJ:iin vinssistä?? | hamaBJ40 | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 04.02.2007 23:12 |
Mitähän sitä tekis? | Nerd-O | Chit-Chat | 29 | 27.11.2005 22:08 |
Mitähän noi virheilmotukset tarkottaa? | kivinen | Chit-Chat | 1 | 08.11.2005 17:17 |
Mitähän mahtaa... | Latekki | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 14.10.2005 11:45 |
Mitähän tuostakin tulee | Ex_inkkari | Chit-Chat | 19 | 17.04.2005 21:36 |