![]() |
Mitähän katsastussetä sanoisi tällaisesta...
http://temp.corvetteforum.net/c4/brett_k//102_0226.jpg
Tässä lisäksi toinen kuva kohtuullisen hienosta vekottimesta... http://temp.corvetteforum.net/c4/brett_k//102_0227.jpg Kuvat ovat siis tämän vuoden Carlislesta... Lainattuna erään jenkkiläisen sivulta... --------------------------- http://www.finnshark.com |
kauniita ovat katsella.
|
Varmasti C1:n ajo-ominaisuudet natsaa kohdalleen tuon pikku swapin jälkeen. Tuohon on saatavissa repro koria, ettei tarvitse teurastaa arvokasta alkuperäisautoa. Kutkuttava mahdollisuus, mutta ei taida olla Suomessa oikein halpaa.
1969:n alla taisi olla saman valmistajan korvaava runko? Ainakin vanteet leviävät lähes kokonaan sisään->C4:n off set. Maukas kokonaisuus: kisavalaisimet kupuineen, L88/ZL1 ilmansuodatin yms. Rosteriset pakosarjat, että autolla myös ajetaan ihan oikeasti. Ei siis mikään näyttelyesine. Edited by - KTM on 29/08/2003 18:45:47 |
Ilmeisesti tuon -69:n alla on samantyylinen putkirunko. Katsokaapa myös korimuutoksia tuossa -69:ssä. Niitä on enemmän kuin ensisilmäyksellä huomaisikaan... Etupuskurin alapuolinen alue on kokonaan muotoiltu uudeleen, tyylikkäät levitykset kummassakin päässä ja lisäksi katon kaari on mitä ilmeisimmin joutunut muotoiluun. Valehteleeko silmäni vai onko katon ja lokasuojan välinen "kannas" pienentynyt?
--------------------------- http://www.finnshark.com |
Lainaus:
http://temp.corvetteforum.net/c5/gro...newbanner1.jpg |
Sivu luotu: 22:45 (GMT +2). |